loader image

A Google minőségi mutató

A Google minőségi mutatója gyakran használt fogalom online marketinges berkekben. Nem csoda, hiszen ez nem csak a hirdetés sikerességét – és így az elfoglalt pozícióját – befolyásolhatja, de azt is, hogy mennyi pénzt fizetünk az adott hirdetésért. Éppen ezért érdemes mindig megvizsgálni a minőségi mutatót és elvégezni a szükséges optimalizációt. Ez céljaink eléréhez elengedhetetlen. Blogcikkünkben részletesebben is bemutatjuk a minőségi mutató működését és azt, hogy hogyan lehet rajta javítani.

Tovább olvasom

5 általános Instagram hiba

Már bent vagy az Instagram-vérkeringésében, szuper. De mennyire vagy elégedett az eredményekkel? Napjainkban az Instagram az egyik legnépszerűbb közösségi platform, és sokkal magasabb elköteleződési rátával büszkélkedhet (ú.n. engagement rate-tel), mint például a Facebook. Így ha nem teljesítenek túl jól a posztjaink és a profilunk, vagy nem jönnek megrendeléseink és webhely kattintásaink, akkor bizony valamit nem jól csinálunk. De vajon mit?

Tovább olvasom
Inbound marketing – felcsendül a bűvös szó, és legtöbbünknek divatos és költséges marketingmegoldások jutnak eszébe, na meg persze a tartalommarketing

Az inbound marketingről

Inbound marketing – felcsendül a bűvös szó, és legtöbbünknek divatos és költséges marketingmegoldások jutnak eszébe, na meg persze a tartalommarketing. Azonban az inbound marketing stratégia közel sem csak egy divatos irányzat vagy valamiféle új találmány, hanem a marketing és a piac átalakulásának az eredménye, amihez vagy alkalmazkodunk és „felvirágzunk”, vagy pedig mellőzzük és mi is mellőzve leszünk vásárlóink által.

Tovább olvasom
Facebook hirdetéskezelés

Facebook hirdetéskezelő vs. posztkiemelés

Bár a Facebook az utóbbi években elég egyszerűvé „varázsolta” felületén a hirdetést a Kiemelés gombbal, nem szabad, hogy megfeledkezzünk a Hirdetéskezelőről. Ez lehet ugyanis a kulcs egy sokkal optimálisabb eredmény eléréséhez, amivel nem csak spórolhatunk, de több potenciális vásárló fogja látni a hirdetéseinket is.

Tovább olvasom
Egy weboldal optimalizálása önmagában sem kis feladat, hát ha még többnyelvű is. Minél több nyelven elérthető ugyanis egy weboldal, annál több vele a munka.

Többnyelvű weboldal pro-kontra

Egy többnyelvű weboldal kialakítása elsőre nem hangzik túl bonyolult dolognak, ha ismerjük az adott nyelvet. Pedig számos más szempontot figyelembe kell venni a szükséges nyelvtudáson kívül, ami hatással lehet akár a bevételünkre is.

Tovább olvasom
Milyen kérdésekre kell választ adnia a weboldaladnak

Milyen kérdésekre kell választ adnia a weboldaladnak

Mindannyian láttunk már olyan weboldalakat, ahol nem éreztük „teljesnek” a képet. Hiányzott az impresszum, hiányoztak bizonyos információk a szolgáltatásokról vagy a termékekről. Esetleg fent sem voltak, hogy pontosan milyen termékek vagy szolgáltatások közül lehet választani. Egy jó weboldalnál pedig elengedhetetlen, hogy a legtöbb fontos kérdésre választ adjon, és igényesen prezentálja azt, hogy kik vagyunk mi és mit tudunk nyújtani vásárlóinknak.

Tovább olvasom
Miért fontos a vektorgrafikus logó?

Miért fontos a vektorgrafikus logó?

Ha még nem kerültél közelebbi kapcsolatba a vektorgrafikus logó fogalmával, akkor is találkozhattál már a kifejezéssel. Hiszen ha szerettél volna pólóra nyomtattatni szöveget vagy éppen egy logót, akkor lehet, hogy feltették neked a bűvös kérdést: „vektorgrafikusan esetleg nincs meg?”

Tovább olvasom
8 tipp a kosárérték növelésére

8 tipp a kosárérték növelésére

A kosárérték növelése egy sok esetben egyszerű, mégis költséghatékony módja a bevételed növelésének. A kosárérték azt az átlagos rendelési összeget mutatja, amelyet egy adott vevő egy-egy rendelés alkalmával elkölt nálad. A magyarok átlagos kosárértéke 2019-ben majdnem 20.000 Ft volt (íjra az eNET) – persze, ezt a nagy értékű termékek (például a telefonok, háztartási gépek) nagyban „megdobják”, amelyek kifejezetten népszerűek az online vásárlások terén.

Tovább olvasom

Kapcsolatfelvételi űrlap

    Elérhetőségek

    Kövess engem Facebook-on! Instagram-on! LinkedIn-en! YouTube-on!