loader image
Inbound marketing – felcsendül a bűvös szó, és legtöbbünknek divatos és költséges marketingmegoldások jutnak eszébe, na meg persze a tartalommarketing

Az inbound marketingről

Inbound marketing – felcsendül a bűvös szó, és legtöbbünknek divatos és költséges marketingmegoldások jutnak eszébe, na meg persze a tartalommarketing. Azonban az inbound marketing stratégia közel sem csak egy divatos irányzat vagy valamiféle új találmány, hanem a marketing és a piac átalakulásának az eredménye, amihez vagy alkalmazkodunk és „felvirágzunk”, vagy pedig mellőzzük és mi is mellőzve leszünk vásárlóink által.

Tovább olvasom
Facebook hirdetéskezelés

Facebook hirdetéskezelő vs. posztkiemelés

Bár a Facebook az utóbbi években elég egyszerűvé „varázsolta” felületén a hirdetést a Kiemelés gombbal, nem szabad, hogy megfeledkezzünk a Hirdetéskezelőről. Ez lehet ugyanis a kulcs egy sokkal optimálisabb eredmény eléréséhez, amivel nem csak spórolhatunk, de több potenciális vásárló fogja látni a hirdetéseinket is.

Tovább olvasom
Egy weboldal optimalizálása önmagában sem kis feladat, hát ha még többnyelvű is. Minél több nyelven elérthető ugyanis egy weboldal, annál több vele a munka.

Többnyelvű weboldal pro-kontra

Egy többnyelvű weboldal kialakítása elsőre nem hangzik túl bonyolult dolognak, ha ismerjük az adott nyelvet. Pedig számos más szempontot figyelembe kell venni a szükséges nyelvtudáson kívül, ami hatással lehet akár a bevételünkre is.

Tovább olvasom
Milyen kérdésekre kell választ adnia a weboldaladnak

Milyen kérdésekre kell választ adnia a weboldaladnak

Mindannyian láttunk már olyan weboldalakat, ahol nem éreztük „teljesnek” a képet. Hiányzott az impresszum, hiányoztak bizonyos információk a szolgáltatásokról vagy a termékekről. Esetleg fent sem voltak, hogy pontosan milyen termékek vagy szolgáltatások közül lehet választani. Egy jó weboldalnál pedig elengedhetetlen, hogy a legtöbb fontos kérdésre választ adjon, és igényesen prezentálja azt, hogy kik vagyunk mi és mit tudunk nyújtani vásárlóinknak.

Tovább olvasom
Miért fontos a vektorgrafikus logó?

Miért fontos a vektorgrafikus logó?

Ha még nem kerültél közelebbi kapcsolatba a vektorgrafikus logó fogalmával, akkor is találkozhattál már a kifejezéssel. Hiszen ha szerettél volna pólóra nyomtattatni szöveget vagy éppen egy logót, akkor lehet, hogy feltették neked a bűvös kérdést: „vektorgrafikusan esetleg nincs meg?”

Tovább olvasom
8 tipp a kosárérték növelésére

8 tipp a kosárérték növelésére

A kosárérték növelése egy sok esetben egyszerű, mégis költséghatékony módja a bevételed növelésének. A kosárérték azt az átlagos rendelési összeget mutatja, amelyet egy adott vevő egy-egy rendelés alkalmával elkölt nálad. A magyarok átlagos kosárértéke 2019-ben majdnem 20.000 Ft volt (íjra az eNET) – persze, ezt a nagy értékű termékek (például a telefonok, háztartási gépek) nagyban „megdobják”, amelyek kifejezetten népszerűek az online vásárlások terén.

Tovább olvasom
Hogyan válts online-ra vendéglátósként

Hogyan válts online-ra vendéglátósként

A jelenlegi vírusvédelmi intézkedések értelmében ugyanis az éttermeknek és egyéb vendéglátóegységeknek 30 napig zárva kell tartaniuk. Ez hatalmas bevétel kiesést eredményezhet egy amúgy is nehéz helyzetben. De hogyan lehetünk felkészültek egy ilyen szituációban úgy, hogy még a bevételünk nagy részétől sem esünk el? Erre keressük a választ.

Tovább olvasom
5+1 tipp a sikeres Instagram fiókhoz

5+1 tipp a sikeres Instagram fiókhoz

Rengeteg helyről hallhatjuk, hogy milyen trükkök vagy hackek vannak egy Instagram oldal népszerűvé tételére. Hosszabb-rövidebb videók és biztos sikert ígérő blogcikkek ezrei találhatóak meg a témában, azonban a valóság az, hogy nem trükkök vannak, hanem jól felépített stratégia és munka.

Tovább olvasom

Kapcsolatfelvételi űrlap

    Elérhetőségek

    Kövess engem Facebook-on! Instagram-on! LinkedIn-en! YouTube-on!