loader image
A tanulság: az első benyomás CSAK VIZUÁLIS!

A vizuális tervezés ereje

A @thechrisdo Instagram oldalon jelent meg @JoanaGalvaoDesign szemléletes bemutatója arról, hogy az elrendezés, a szín és a grafika milyen nagy befolyással bír, mekkora hatást gyakorol az észlelésünkre és megítélésünkre.

Tovább olvasom
A piac soha nem egy homogén közösség, hanem minden esetben különböző fogyasztói csoportok összessége.

Miért félünk a szegmentációtól?

“Nekem mindenki a célcsoportom.” Ha ez igaz is (szinte soha nem igaz, hiszen például nem mindenki szeretne kutyabarát étterem lenne, stb.), akkor sem kommunikálhatunk mindenkihez ugyanazokkal az “érvekkel”.

Tovább olvasom
Ha alacsony a költségkereted, akkor az általánosabb, népszerűbb kulcsszavak esetében nehéz versenybe szállni.

Keresd a “tail” kulcsszavakat!

Ha alacsony a költségkereted, akkor az általánosabb, népszerűbb kulcsszavak esetében nehéz versenybe szállni. Mivel egy-egy kattintás is több száz forintba kerül, hamar felemésztik a napi hirdetési keretedet.

Tovább olvasom

Kapcsolatfelvételi űrlap

    Elérhetőségek

    Kövess engem Facebook-on! Instagram-on! LinkedIn-en! YouTube-on!