Úgy érzed, hogy már mindent megpróbáltál? Nem tudod, mi lenne a legjobb módja annak, hogy több weboldal látogatóra tegyél szert?
Legújabb bejegyzésünkben most bemutatunk néhány olyan esetet, amikor a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás lehet a legjobb megoldás a látogatószám boost-olásához – és így az értékesítés fellendítéséhez is.
A hirdetési költségek sose lehetnek elég alacsonyak: mindig drágának és egyre drágábbnak észleljük őket, azonban vannak olyan specifikus esetek, amikor ez TÉNYLEG elég drágák ahhoz, hogy megfontold, van-e értelme beszállni a versenybe. Főleg, ha a nagyobb konkurensek gyakorlatilag leuralják a terepet (jó példa erre a Temu betörése az európai piacra).
Magas hirdetési költségek lehetnek például: a pénzügyi szektorban, egészségügyi termékek/szolgáltatások esetén, ingatlan és biztosítás területén, de bizonyos szezonális termékek/szolgáltatások esetén is.
Példa: egy online vitaminbolt számára, amely olyan nagy versenytársakkal küzd, mint a gyógyszertárláncok, a SEO jó eszköz lehet a célközönség elérésére. Blogcikkekkel, mint például „Melyik a legjobb vitamin a téli fáradtság ellen?” vagy „5 természetes módszer az immunrendszer támogatására”, organikusan és költséghatékonyan növelhető a forgalom.
Biztosan te is ismered azt a kellemetlen érzést, amikor először vagy egy összeszokott társaságban. Elmész egy új edzésre vagy közösségbe vagy az új párod baráti társaságába, és elfog a kívülállóság érzése (ami egyébként teljesen normális, ideiglenes állapot). Nem érted a belsős vicceket, nem találod a helyedet, és azt érzed, hogy rád sem hederítenek.
Hasonló érzésed lehet, amikor az új weboldaladdal vagy webshopoddal feltűnsz a virtuális térben. Nullához konvergáló látogatószám, a “hierarchiában” (Google találati listáján) elfoglalt közel sem előkelő pozíció, valamint a versenytársak dominanciája. Ebben a helyzetben jön képbe a keresőoptimalizálás (SEO), amely segíthet leküzdeni ezeket az akadályokat, és elindíthat a növekedés útján.
Példa: egy kézzel készített ékszereket árusító webshopnál a SEO-stratégia részeként fontos keresőoptimalizált termékleírásokat és kategóriaoldalakat készíteni (pl. „Egyedi esküvői ékszerek” vagy „Kézzel készített fülbevalók”), hiszen ezek nem csak a Google találati listáján segítenek előrébb kerülni, de a vásárlók számára is relevánsabbak. Ne felejtsük el optimalizálni a képeket és az alt szövegeket, továbbá a gyorsabb betöltési idő érdekében tömöríteni a fájlokat.
Ha az ajánlatkérések vagy a webshopos vásárlások csak akkor pörögnek, amikor hirdetés fut, és ezen szeretnél változtatni, akkor a SEO neked is nagy segítség lehet ennek a megváltoztatásában.
Legyen szó termékek vagy szolgáltatások értékesítéséről, a SEO-val akkor is lendületet adhatsz vállalkozásodnak, ha úgy érzed, más megoldásokkal hiába próbálkozol. Persze, ehhez nem csak a megfelelő szakértelem kell, de türelem és következetesség is.
Példa: egy új generálkivitelező cég számára érdemes információs blogokat készíteni, például „Mennyibe kerül egy családi ház építése 2025-ben?” vagy „5 tipp, hogy mire figyelj generálkivitelező választásakor”. Fontos azonban, hogy technikai SEO szempontjából is rendben legyen a weboldal, hiszen hiába gyártod a jó és érdekes tartalmakat, ha például lassan tölt be a weboldal vagy nem reszponzív a design, ezért nem tudnak a potenciális ügyfeleid mobileszközről ajánlatot kérni.
Egyébként ha úgy érzed, hogy a weboldal teljes káosz vagy túl régi, akkor a weboldal készítésben csapatunk a segítségedre lehet.
Könnyű elkényelmesedni az online marketing terén, ha szezonális termékeket vagy szolgáltatásokat értékesítünk. Azonban épp annyira könnyű meglepetten tapasztalni a szezon kezdetekor azt is, hogy “nem megy túl jól az üzlet“.
Példa: esküvőszervezőként vagy esküvői helyszínként valószínűleg pontosan tisztában vagyunk azzal, hogy a szervezés és az előkészületek milyen nagy szerepet játszanak a Nagy Nap során. Épp így a SEO-nál is: a megfelelő előkészületek elengedhetetlenek ahhoz, hogy ki tudjuk használni a keresőoptimalizálás nyújtotta előnyöket. Ehhez pedig érdemes már a holtszezonban szorgoskodni: előkészíteni a megfelelő tartalmakat a weboldalra, a blog stratégiáját és néhány kész blogbejegyzést, hogy a Google-nek legyen ideje indexelni őket, mire a szezon kezdődik. Érdemes lehet a korábbi szezonális bejegyzéseinket is frissíteni aktuális információkkal és kulcsszavakkal. Illetve helyre rakni technikai SEO szempontjából is a weboldalt, amennyiben az nem a legerősebb.
A Google irányelvek alapján korlátozás alá eső termékek – mint amilyen például az alkohol, bizonyos egészségügyi termékek vagy a toborzás és munkaerő-közvetítés is – nem hirdethetők akárhogyan és akárkinek.
Éppen ezért itt sokszor a SEO az egyik legjobb módja annak, hogy még szélesebb célközönséget érhessünk el, illetve előkelő helyet foglalhassunk el a Google találati listáján. Ebben pedig óriási szerepet játszik a tartalmi SEO, vagyis a minőségi, releváns tartalom.
Bár a SEO-ról hosszú oldalakat lehetne teleírni, ez a bejegyzés most nem erről szól. Azonban a legfontosabb alapokat megemlítenénk itt, hiszen ezek ismerete elengedhetetlen ahhoz, hogy neki tudj fogni a keresőoptimalizálásnak, vagy hogy tudd, mit is csinál a SEO szakember az oldaladdal.
A közeljövőben pedig készülünk olyan blogcikkel is, ahol ezeket jobban kifejtjük (ahogy a közhely tartja: “érdemes velünk maradni”). Lássuk hát ezeket!
Technikai SEO-ról akkor beszélünk, amikor egy weboldal technikai aspektusait optimalizáljuk, hogy biztosítsuk annak gyors betöltődését, könnyű hozzáférhetőségét és kezelhetőségét, valamint a megfelelő indexálhatóságát a keresőmotorok számára. Ide tartozik, a teljesség igénye nélkül:
A tartalmi SEO-hoz, ahogy azt a neve is mutatja a nagybetűs TARTALOM tartozik. Azért nagybetűsként hivatkozunk rá, mert roppant fontosnak tartjuk, és nem győzzük hangsúlyozni, hogy mekkora szerepet játszik a Google (és a potenciális vevőid) szempontjából. Ha nem is közvetlenül. Ide tartozik:
A linképítés azokat a weboldaladra vezető minőségi, releváns hivatkozásokat foglalja magába, melyek más weboldalakon jelennek meg. Ezeknek a megléte azért fontos, mert a Google a webhelyek közötti linkeket „ajánlásként” értelmezi, amely segít meghatározni számára egy oldal hitelességét és relevanciáját.
Azonban a hangsúly nem a mennyiségen, hanem a minőségen van: ha ugyanis “csalni” próbálsz, és a mennyiségre törekszel, azt nem nézi jó szemmel a Google, melynek következményeként még hátrább kerülhetsz a találati listán. A linképítéshez tartozik:
Szeretnél szakértő segítséget? Tudj meg többet szolgáltatásunkról:
Mit jelent ez?
Dióhéjban ez azt jelenti, hogy a hirdetéskezelési szolgáltatásunk elérte az egyik legmagasabb kitüntetést, így a Google által bizonyítottan maximalizáljuk az ügyfeleink kampányainak sikerességét.
Kövess Facebook-on! LinkedIn-en! Instagram-on! YouTube-on! TikTok-on!
Szolgáltatások:
Copyright © 2025 – Minden jog fenntartva – rev.2.52
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |