loader image

Marketinges blog

Blog kategóriák:

Kiemelt bejegyzéseink:

Webáruház vagy fizikai bolt? Pro és kontra

Ha vállalkozás indításon gondolkodunk, akkor nagy valószínűséggel felmerül a kérdés: webáruházat vagy fizikai boltot nyissunk? Az egekbe szökő energiaárak és a kiszámíthatatlan gazdasági helyzet miatt pedig a kérdés aktuálisabb, mint

Tovább olvasom
Próbáld ki a Google keresletfokozó kampányt

Itt az új keresletfokozó kampány

Októberben elérhetővé vált egy új kampánytípus a Google Ads platformján, mégpedig a keresletfokozó kampány, amely a mesterséges intelligencián alapszik, és célja – ahogy a neve is mutatja – a kereslet

Tovább olvasom
webanalitika

Miért olyan fontos a webanalitika?

Azon tűnődsz, vajon a webanalitika miért is olyan fontos ahhoz, hogy vállalkozásod növekedni tudjon? Vagy éppen miért nem növekedik úgy a vállalkozásod, ahogy azt szeretnéd? Nos, akkor jó helyen jársz,

Tovább olvasom
Mi az a landing page és mire jó?

Mi az a landing page és mire jó? – 1. rész

Ahogy nap mint nap böngészünk az interneten akarva-akaratlan számos landing page keresztezi az utunkat: hirdetések tucatjával találkozunk az online térben, és ezek jellemzően egy bizonyos helyre csalogatnak minket, mégpedig érkezőoldalakra,

Tovább olvasom
Képek optimalizálása a weboldalra

Képek optimalizálása a weboldalra 2. rész

A kép optimalizálás művészet, amelyet tökéletesítenünk kell ahhoz, hogy minél kifogástalanabb legyen a felhasználói élmény a weboldalunkon. Azonban a minőség manapság nem minden: a képek mérete és felbontása mellett fontos

Tovább olvasom
Milyen egy jó instagram bio

Milyen a jó Instagram bio?

A személyes Instagram profilok esetén számtalanszor tapasztaljuk, hogy milyen nagy figyelmet fordítanak a felhasználók a bio-ra: város, kor, hobbi, kapcsolati státusz, idézetek és sok más. Nem hiába, az Instagram az

Tovább olvasom
Webáruház profi fotók nélkül? Na ne!

Webáruház profi fotók nélkül? Na ne!

Amikor végre eljön a várva-várt pillanat, és nekiállunk a webáruházunk megtervezésének, akkor számos kérdés merül fel bennünk: milyen legyen a design? Milyen funkciók legyenek beépítve? Na és milyen fotók kerüljenek

Tovább olvasom
Miért fontos a termékvideó?

Miért fontos a termékvideó?

A termékvideó mellett nem csak az az érv szól, hogy elképesztően sokoldalúan, használat közben tudja megmutatni a terméket minden előnyével együtt, hanem a kőkemény számadatok is. Nem titok ugyanis, hogy

Tovább olvasom
A Google minőségi mutató

A Google minőségi mutató

A Google minőségi mutatója gyakran használt fogalom online marketinges berkekben. Nem csoda, hiszen ez nem csak a hirdetés sikerességét – és így az elfoglalt pozícióját – befolyásolhatja, de azt is,

Tovább olvasom
5 általános Instagram hiba

5 általános Instagram hiba

Már bent vagy az Instagram-vérkeringésében, szuper. De mennyire vagy elégedett az eredményekkel? Napjainkban az Instagram az egyik legnépszerűbb közösségi platform, és sokkal magasabb elköteleződési rátával büszkélkedhet (ú.n. engagement rate-tel), mint

Tovább olvasom
Az inbound marketingről

Az inbound marketingről

Inbound marketing – felcsendül a bűvös szó, és legtöbbünknek divatos és költséges marketingmegoldások jutnak eszébe, na meg persze a tartalommarketing. Azonban az inbound marketing stratégia közel sem csak egy divatos

Tovább olvasom
Többnyelvű weboldal pro-kontra

Többnyelvű weboldal pro-kontra

Egy többnyelvű weboldal kialakítása elsőre nem hangzik túl bonyolult dolognak, ha ismerjük az adott nyelvet. Pedig számos más szempontot figyelembe kell venni a szükséges nyelvtudáson kívül, ami hatással lehet akár

Tovább olvasom
8 tipp a kosárérték növelésére

8 tipp a kosárérték növelésére

A kosárérték növelése egy sok esetben egyszerű, mégis költséghatékony módja a bevételed növelésének. A kosárérték azt az átlagos rendelési összeget mutatja, amelyet egy adott vevő egy-egy rendelés alkalmával elkölt nálad.

Tovább olvasom
Hogyan válts online-ra vendéglátósként

Hogyan válts online-ra vendéglátósként

A jelenlegi vírusvédelmi intézkedések értelmében ugyanis az éttermeknek és egyéb vendéglátóegységeknek 30 napig zárva kell tartaniuk. Ez hatalmas bevétel kiesést eredményezhet egy amúgy is nehéz helyzetben. De hogyan lehetünk felkészültek

Tovább olvasom
5+1 tipp a sikeres Instagram fiókhoz

5+1 tipp a sikeres Instagram fiókhoz

Rengeteg helyről hallhatjuk, hogy milyen trükkök vagy hackek vannak egy Instagram oldal népszerűvé tételére. Hosszabb-rövidebb videók és biztos sikert ígérő blogcikkek ezrei találhatóak meg a témában, azonban a valóság az,

Tovább olvasom
A vizuális tervezés ereje

A vizuális tervezés ereje

A @thechrisdo Instagram oldalon jelent meg @JoanaGalvaoDesign szemléletes bemutatója arról, hogy az elrendezés, a szín és a grafika milyen nagy befolyással bír, mekkora hatást gyakorol az észlelésünkre és megítélésünkre.

Tovább olvasom
Miért félünk a szegmentációtól?

Miért félünk a szegmentációtól?

“Nekem mindenki a célcsoportom.” Ha ez igaz is (szinte soha nem igaz, hiszen például nem mindenki szeretne kutyabarát étterem lenne, stb.), akkor sem kommunikálhatunk mindenkihez ugyanazokkal az “érvekkel”.

Tovább olvasom
Keresd a “tail” kulcsszavakat!

Keresd a “tail” kulcsszavakat!

Ha alacsony a költségkereted, akkor az általánosabb, népszerűbb kulcsszavak esetében nehéz versenybe szállni. Mivel egy-egy kattintás is több száz forintba kerül, hamar felemésztik a napi hirdetési keretedet.

Tovább olvasom
Üzenetküldés
Általános ajánlatkérés
Miben segíthetek?
Kapcsolatfelvételi adatok
környezetbarát iroda
állatbarát iroda

Copyright © 2023 – Minden jog fenntartva – rev.2.29

Közösségi média oldalkezelést szeretnék
Hirdetéskezelést szeretnék
Mémek a marketingben Youtube Marketing A Google Shopping kiaknázatlan világa