loader image

Marketinges blog

Miért van szükség több logóvariációra?

Miért van szükség több logóvariációra?

Eleinte talán nem ütközünk problémába egyetlen logóvariácóval, azonban ahogy fejlődik a vállalkozásunk, hamar elérkezik a pillanat, hogy egy logó édes kevés lesz a céljaink megvalósításához. Ilyenkor jó, ha kéznél van a többi variáció is, amit könnyedén használhatunk a különböző marketinganyagokon és online platformokon. Gondoljunk csak bele, a logónk tökéletesen mutat a weboldalon, azonban biztos, hogy egy reklám ajándéktárgyra nyomtatva vagy egy hirdetés kreatív anyagában is olyan passzentos lenne?

Tovább olvasom
Webáruház profi fotók nélkül? Na ne!

Webáruház profi fotók nélkül? Na ne!

Amikor végre eljön a várva-várt pillanat, és nekiállunk a webáruházunk megtervezésének, akkor számos kérdés merül fel bennünk: milyen legyen a design? Milyen funkciók legyenek beépítve? Na és milyen fotók kerüljenek fel az oldalra? Nem hiába, az egyik legfontosabb momentum a webáruház létrehozásakor az arculat megtervezése, amely bizony kéz a kézben jár a profi fotókkal.

Tovább olvasom
Emoji világnap - Marketinges blog

Emoji világnap – a chatszobáktól napjainkig

Július 17-én van a World Emoji Day, azaz az emojik világnapja, amelyet 2014 óta tartunk számon, és általában a Facebook is emlékeztet minket rá a neves napon. Mivel az emojik alapvetően határozzák meg nem csak napjaink online kommunikációját, de ezzel együtt a marketing világát is, ezért készültünk nektek egy kis „visszatekintéssel”, egészen az első smiley-tól napjaink emoji-készletéig.

Tovább olvasom
Miért fontos a termékvideó?

Miért fontos a termékvideó?

A termékvideó mellett nem csak az az érv szól, hogy elképesztően sokoldalúan, használat közben tudja megmutatni a terméket minden előnyével együtt, hanem a kőkemény számadatok is. Nem titok ugyanis, hogy a videós tartalmakkal ellátott weboldalak, posztok és hirdetések jobban teljesítenek, mint az egyszerű fényképes tartalmak.

Tovább olvasom
Hogyan válasszunk a rengeteg árajánlat közül?

Hogyan válasszunk a rengeteg árajánlat közül?

Irreális ígéretek, túlárazott projektek, kevés referencia vagy éppen gyanúsan alacsony árak – olyan faktorok, amelyek mind megnehezítik azt, hogy meghozzuk cégünk szempontjából az egyik legfontosabb döntést: kivel dolgozzunk együtt, ha valamilyen marketing szolgáltatást szeretnénk igénybe venni.

Tovább olvasom
A Google minőségi mutató

A Google minőségi mutató

A Google minőségi mutatója gyakran használt fogalom online marketinges berkekben. Nem csoda, hiszen ez nem csak a hirdetés sikerességét – és így az elfoglalt pozícióját – befolyásolhatja, de azt is, hogy mennyi pénzt fizetünk az adott hirdetésért. Éppen ezért érdemes mindig megvizsgálni a minőségi mutatót és elvégezni a szükséges optimalizációt. Ez céljaink eléréhez elengedhetetlen. Blogcikkünkben részletesebben is bemutatjuk a minőségi mutató működését és azt, hogy hogyan lehet rajta javítani.

Tovább olvasom
5 általános Instagram hiba

5 általános Instagram hiba

Már bent vagy az Instagram-vérkeringésében, szuper. De mennyire vagy elégedett az eredményekkel? Napjainkban az Instagram az egyik legnépszerűbb közösségi platform, és sokkal magasabb elköteleződési rátával büszkélkedhet (ú.n. engagement rate-tel), mint például a Facebook. Így ha nem teljesítenek túl jól a posztjaink és a profilunk, vagy nem jönnek megrendeléseink és webhely kattintásaink, akkor bizony valamit nem jól csinálunk. De vajon mit?

Tovább olvasom
Az inbound marketingről

Az inbound marketingről

Inbound marketing – felcsendül a bűvös szó, és legtöbbünknek divatos és költséges marketingmegoldások jutnak eszébe, na meg persze a tartalommarketing. Azonban az inbound marketing stratégia közel sem csak egy divatos irányzat vagy valamiféle új találmány, hanem a marketing és a piac átalakulásának az eredménye, amihez vagy alkalmazkodunk és „felvirágzunk”, vagy pedig mellőzzük és mi is mellőzve leszünk vásárlóink által.

Tovább olvasom
Facebook hirdetéskezelő vs. posztkiemelés

Facebook hirdetéskezelő vs. posztkiemelés

Bár a Facebook az utóbbi években elég egyszerűvé „varázsolta” felületén a hirdetést a Kiemelés gombbal, nem szabad, hogy megfeledkezzünk a Hirdetéskezelőről. Ez lehet ugyanis a kulcs egy sokkal optimálisabb eredmény eléréséhez, amivel nem csak spórolhatunk, de több potenciális vásárló fogja látni a hirdetéseinket is.

Tovább olvasom
Többnyelvű weboldal pro-kontra

Többnyelvű weboldal pro-kontra

Egy többnyelvű weboldal kialakítása elsőre nem hangzik túl bonyolult dolognak, ha ismerjük az adott nyelvet. Pedig számos más szempontot figyelembe kell venni a szükséges nyelvtudáson kívül, ami hatással lehet akár a bevételünkre is.

Tovább olvasom
Milyen kérdésekre kell választ adnia a weboldaladnak

Milyen kérdésekre kell választ adnia a weboldaladnak

Mindannyian láttunk már olyan weboldalakat, ahol nem éreztük „teljesnek” a képet. Hiányzott az impresszum, hiányoztak bizonyos információk a szolgáltatásokról vagy a termékekről. Esetleg fent sem voltak, hogy pontosan milyen termékek vagy szolgáltatások közül lehet választani. Egy jó weboldalnál pedig elengedhetetlen, hogy a legtöbb fontos kérdésre választ adjon, és igényesen prezentálja azt, hogy kik vagyunk mi és mit tudunk nyújtani vásárlóinknak.

Tovább olvasom
Miért fontos a vektorgrafikus logó?

Miért fontos a vektorgrafikus logó?

Ha még nem kerültél közelebbi kapcsolatba a vektorgrafikus logó fogalmával, akkor is találkozhattál már a kifejezéssel. Hiszen ha szerettél volna pólóra nyomtattatni szöveget vagy éppen egy logót, akkor lehet, hogy feltették neked a bűvös kérdést: „vektorgrafikusan esetleg nincs meg?”

Tovább olvasom
8 tipp a kosárérték növelésére

8 tipp a kosárérték növelésére

A kosárérték növelése egy sok esetben egyszerű, mégis költséghatékony módja a bevételed növelésének. A kosárérték azt az átlagos rendelési összeget mutatja, amelyet egy adott vevő egy-egy rendelés alkalmával elkölt nálad. A magyarok átlagos kosárértéke 2019-ben majdnem 20.000 Ft volt (íjra az eNET) – persze, ezt a nagy értékű termékek (például a telefonok, háztartási gépek) nagyban „megdobják”, amelyek kifejezetten népszerűek az online vásárlások terén.

Tovább olvasom
Hogyan válts online-ra vendéglátósként

Hogyan válts online-ra vendéglátósként

A jelenlegi vírusvédelmi intézkedések értelmében ugyanis az éttermeknek és egyéb vendéglátóegységeknek 30 napig zárva kell tartaniuk. Ez hatalmas bevétel kiesést eredményezhet egy amúgy is nehéz helyzetben. De hogyan lehetünk felkészültek egy ilyen szituációban úgy, hogy még a bevételünk nagy részétől sem esünk el? Erre keressük a választ.

Tovább olvasom
5+1 tipp a sikeres Instagram fiókhoz

5+1 tipp a sikeres Instagram fiókhoz

Rengeteg helyről hallhatjuk, hogy milyen trükkök vagy hackek vannak egy Instagram oldal népszerűvé tételére. Hosszabb-rövidebb videók és biztos sikert ígérő blogcikkek ezrei találhatóak meg a témában, azonban a valóság az, hogy nem trükkök vannak, hanem jól felépített stratégia és munka.

Tovább olvasom
A vizuális tervezés ereje

A vizuális tervezés ereje

A @thechrisdo Instagram oldalon jelent meg @JoanaGalvaoDesign szemléletes bemutatója arról, hogy az elrendezés, a szín és a grafika milyen nagy befolyással bír, mekkora hatást gyakorol az észlelésünkre és megítélésünkre.

Tovább olvasom
Miért félünk a szegmentációtól?

Miért félünk a szegmentációtól?

“Nekem mindenki a célcsoportom.” Ha ez igaz is (szinte soha nem igaz, hiszen például nem mindenki szeretne kutyabarát étterem lenne, stb.), akkor sem kommunikálhatunk mindenkihez ugyanazokkal az “érvekkel”.

Tovább olvasom
Keresd a “tail” kulcsszavakat!

Keresd a “tail” kulcsszavakat!

Ha alacsony a költségkereted, akkor az általánosabb, népszerűbb kulcsszavak esetében nehéz versenybe szállni. Mivel egy-egy kattintás is több száz forintba kerül, hamar felemésztik a napi hirdetési keretedet.

Tovább olvasom
Üzenetküldés
Általános ajánlatkérés
Miben segíthetek?
Kapcsolatfelvételi adatok
környezetbarát iroda
állatbarát iroda

Copyright © 2022 – Minden jog fenntartva – rev.2.15

Közösségi média oldalkezelést szeretnék
Hirdetéskezelés

Közösségi média oldalkezelés árak

Közösségi média oldalkezelés

Social csomag

Egy közösségi média oldal kezelése

  • heti 2 bejegyzés
  • egyszerűbb grafikával ellátott képekkel
  • kreatív szövegírás

48.000 Ft-tól / hó

Közösségi média oldalkezelés

Social PRO csomag

Két közösségi média oldal kezelése

  • heti 4 bejegyzés
  • egyszerűbb grafikával ellátott képekkel
  • kreatív szövegírás

108.000 Ft-tól / hó

Közösségi média oldalkezelés

Social MAX csomag

Két oldal kezelése tartalom gyártással

  • heti 5 bejegyzés
  • saját képi alapanyagok gyártása grafikával
  • kreatív szövegírás

Ajánlatkérés alapján

Hirdetéskezelést szeretnék
Hirdetéskezelés

Hirdetési árak

Facebook hirdetés

Közösségi média hirdetések

Facebook és Instagram hirdetések

45.000 Ft -tól / kampány

Hirdetések

Google hirdetések

Google Ads és YouTube hirdetések

49.000 Ft -tól / kampány

Hirdetések

Hirdetés max csomag

Intenzív hirdetők és webshopok számára

90.000 Ft -tól

Waze hirdetések

Waze hirdetések

Navigáció közben megjelenített hirdetések

Ajánlatkérés alapján