loader image
Kattintásvadász posztok
Kattintásvadász posztok

Kattintásvadász üzenetek és posztok az online marketingben? Így csináld helyesen!

„Kiderült a titok: így kereshetsz milliókat nulla energiabefektetéssel” – szól a fáma, és már szinte nem is vagyunk meglepődve. Sajnos vagy nem sajnos – mindenki döntse el maga-, a kattintásvadász posztok és üzenetek korát éljük, így nem meglepő az, ha ilyen és ehhez hasonló tartalmak jönnek szembe velünk valamelyik hírportálon vagy közösségi média felületen.

Ennek az egyik oka az, hogy manapság már akkora a verseny, hogy rendkívül nehéz lépést tartani az „egyszerűbb” üzenetekkel és szalagcímekkel. Végtelen a lehetőségek sora, így az emberek másodpercek alatt döntenek arról, hogy érdekesnek ítélnek-e egy tartalmat vagy ajánlatot. Így időnként úgyszólván elkerülhetetlen, hogy „hatásvadász” tartalmakkal boost-oljuk a közösségi média megjelenésünket és úgy általában a céges kommunikációt. De hogyan tudjak ezt helyesen és hatékonyan véghez vinni?

Tartsunk mértéket

Az első és legfontosabb szempont a kattintásvadász tartalmak esetén, hogy nem szabad őket túlzásba vinni. Miért? Azért, amiért már a híradós halálesetekre sem úgy reagálunk, mint korábban. Egy, tíz vagy húsz haláleset, még egy gyilkosság vagy gázolás – szinte már hozzá vagyunk szokva ezekhez a tragédiákhoz. Egyszerűen az emberi psziché sajátja ugyanis, hogy adaptálódik, megküzdési stratégiákat gyárt, és ebbe beletartozik az is, hogy egyre jobban kitolódik az ingerküszöb. Ha folyamatosan hatásvadász tartalmakat gyártunk, akkor egy idő után már senki sem fogja felkapni a fejét egy általunk közölt blogcikkre vagy posztra, hiába kezdjük úgy, hogy „Ezt nem fogja elhinni…”. Tényleg nem fogja, mert már rá se kattint.

Tanuljunk mások hibáiból

Egy népszerű magyar utazási portál egyszer megosztott a közösségi média oldalán egy olyan posztot az indonéziai Balival kapcsolatban, ami valahogy így szólt: „nézd meg, hogyan élnek a világ szegényebbik felén”. És bár ez nem feltétlenül hatásvadászat volt, nem volt éppen elegáns megfogalmazás, mi több, akár még arrogánsnak is tűnhet, hiszen közismert, hogy ez az apró kis sziget valódi turistaparadicsom – de csak turista. A helyiek egy tetemes része a létminimum alatt él, és még ha tény is, hogy amikor odautazik az ember, akkor akarva-akaratlan szembesül ezzel, nem túl ízléses ezt kiemelni ilyen formában. Éppen ezért, ha hatásvadászatra adjuk a fejünket, akkor fontos, hogy fontolóra vegyünk számos kérdést, és kikérjük mások véleményét is az adott tartalommal kapcsolatban. Vagy állíthatjuk össze a kríziskommunikációs-stábot, aki elsimítja a dolgokat.

Őrizzük meg a hitelességünket

A hitelesség megőrzése kulcsfontosságú az üzleti életben, hiszen akár pillanatok alatt lerombolhatjuk azt az imázst, amit évekig építgettünk. Éppen ezért nagyon fontos, hogy a szalagcím akkurátus legyen, és a valóság egy szeletébe nyújtson betekintést. Nincs ugyanis annál rosszabb, mint amikor egy cég megpróbálja hülyének nézni a saját vásárlóit. Ez jó eséllyel kiderül, és érthető módon a vevők felháborodásához vezet, legyen szó akár egy termékről, akár egy tartalomról.

Bízzunk meg profit az ilyen jellegű tartalmak gyártásával

Nagyon vékony határvonal húzódik a hatástalan (micsoda paradoxon) és a vírus módjára terjedő hatásvadász tartalmak között. Egy profi szövegíró már javarészt többéves tapasztalattal rendelkezik nem csak a szövegírás, de az online marketing területén is, éppen ezért – legtöbbször a korábbi hibáiból tanulva,- természetesen érzi ezeket a határvonalakat, és jó eséllyel nem lépi át őket. Mindemellett széles ismeretekkel rendelkezik a piacról, de még akár a versenytársakról is, így tudja, hogy mit kell máshogy vagy jobban csinálni.

Ügynökségünk hivatalos Google Partner

Mit jelent ez?
Dióhéjban ez azt jelenti, hogy a hirdetéskezelési szolgáltatásunk elérte az egyik legmagasabb kitüntetést, így a Google által bizonyítottan maximalizáljuk az ügyfeleink kampányainak sikerességét.

Legutóbbi blogbejegyzéseink:

Üzenetküldés
Általános ajánlatkérés
Miben segíthetek?
Kapcsolatfelvételi adatok
környezetbarát iroda
állatbarát iroda

Copyright © 2023 – Minden jog fenntartva – rev.2.29

Közösségi média oldalkezelést szeretnék
Hirdetéskezelést szeretnék