loader image

Hirdetéskezelés

Hirdetéskezelés

Szólítsd meg OTT és AKKOR a célcsoportodat, ahol és amikor a legoptimálisabb!

Professzionálisan megtervezett és kivitelezett hirdetésekkel te is új szintre léphetsz a vállalkozásoddal.
Gyakorlatilag mindegy, hogy milyen szektorban tevékenykedsz, hiszen a Google és a közösségi média platfomok kínálta lehetőségekkel szinte bárhol elérheted a potenciális ügyfeleidet, ahol jelen vannak, így pedig:

  • A Google keresőben (a „legaktívabb” érdeklődési szakaszban)
  • A Google partner oldalain (így például egy népszerű hírportálon, sokak által látogatott weboldalon vagy blogon)
  • A YouTube-on (pl. a főoldalon vagy beágyazott videóként)
  • A Google Térképen (pl. fizikális üzletként, étteremként stb.)
  • A Google Shopping hirdetéseivel a terméksávban (webshopod termékeivel)
  • A Facebookon, Instagramon, TikTokon…

Segítünk számodra megtalálni a legideálisabb hirdetési típust.

Mindig frissen tartjuk a tudásunkat, így akár olyan újdonságokat is kiaknázhatsz, amelyeket versenytársaid még nem.

Ügynökségünk hivatalos Google Partner.

Marketinges Erika Google Partner

Hirdetéskezelés árak

Közösségi

Facebook hirdetés

Facebook és Instagram hirdetések

65.000 Ft-tól

+ min. 75.000 Ft hirdetési keret

+ bővebben

Google

Hirdetések

Google Ads és YouTube hirdetések

55.000 Ft-tól

+ min. 90.000 Ft hirdetési keret

+ bővebben

Shopping

Hirdetések

Google Ads Shopping

70.000 Ft-tól

+ min. 120.000 Ft hirdetési keret

+ bővebben

A feltüntetett árak és más tájékoztatások nem minősülnek ajánlattételnek, ez csupán felhívás ajánlattételre.

Blogbejegyzések hirdetéskezelés témában:

A Google Ads-ot és a keresőoptimalizálást (vagy más néven SEO-t) sokszor keverik vagy pedig egymás szinonimájaként használják laikus berkekben, pedig két teljesen különböző szakértelmet igénylő területről van szó.

A Google Ads olyan fizetett hirdetési formát takar, amely célzott, kattintás alapú (úgynevezett PPC – Pay Per Click) reklámot tesz lehetővé. Az így beállított hirdetések a Google kiemelt helyein jelennek meg, például a találati lista elején (keresési hirdetések) vagy pedig a Google display hálózatán (vizuális hirdetések), ezáltal pedig a különböző partner oldalakon (például egy online hírportál weboldalán vagy egy sokak által látogatott gasztroblogon stb.). A Google Ads egyik fő jellemzője, hogy csak a kattintásokért kell fizetni, a megjelenésért önmagában nem, ezáltal kisebb hirdetési költséggel is képesek lehetünk jó eredményeket elérni. A Google Ads célja, hogy összekapcsolja a felhasználót olyan tartalmakkal, amelyek a legjobban szolgálják az adott igényét. Ha például szobabiciklit szeretne vásárolni, akkor olyan weboldal(ak) fizetett hirdetéseit jeleníti meg, amelyek ezt a terméket kínálják.

A Google Ads esetén fontos szerepet tölt be az úgynevezett remarketing kampány is, amely kifejezetten azokat a felhasználókat célozza meg, akik korábban már jártak a weboldalunkon. Ezzel egy olyan rétegnek jeleníthetjük meg a hirdetéseinket, akik már nagy eséllyel érdekeltek abban, hogy vásároljanak tőlünk. A remarketing azonban más stratégiát igényel, mint egy „sima” Google hirdetés, hiszen itt arról kell meggyőznünk a felhasználót, hogy folytassa a korábban félbehagyott vásárlási folyamatot. Erre egy tipikus példa, amikor meglátogatjuk egy cipőbolt weboldalát, a kosárba helyezünk egy adott terméket, de vásárlás nélkül távozunk, azonban ezt követően többször szembejön velünk az adott termék vagy weboldal hirdetés formájában. Ez azért történik, mert felkerültünk a korábban meglátogatott weboldal remarketing listájára.

A Google Ads-szal szemben a keresőoptimalizálás, vagyis a SEO az organikus, azaz a nem fizetett tartalmak „erejét” használja. A SEO célja, hogy a weboldal minél előkelőbb helyet foglaljon el a Google találati listáján fizetett hirdetések nélkül, ezzel segítve, hogy minél több felhasználó találjon rá az adott webhelyre. A keresőoptimalizálás általánosságban lassabban működik, mint a Google Ads, és inkább hosszútáv futás, semmint rövidtáv, azonban rendkívül kifizetődő vele foglalkozni. A SEO ugyanis amellett, hogy segít minket előrébb kerülni a Google találati listájában, bizalmat is épít, hiszen a találati lista első oldalán lévő weboldalakban jobban megbíznak a felhasználók.

A SEO számos különböző területből tevődik össze, éppen ezért roppant komplex szakértelmet igényel. A Google algoritmusa a rangsorolásnál számos különböző tényezőt vesz figyelembe, így ezek alapján két csoportot különböztethetünk meg, amivel érdemes foglalkozni: az on-page SEO-t és az off-page SEO-t.

Az on-page SEO-ra közvetlenül hatással vagy, hiszen ide tartozik minden olyan dolog, ami a weboldaladon és a „háttérben” zajlik. Ezáltal a korábban említett webergonómiai tényezők (pl. a weboldal felépítése, sebessége és a különböző eszközökre optimalizáltság), SSL használata, URL struktúra, címsorok, meta leírás, navigáció, különböző formázások, képek (ALT tagok), 404-es oldal, a minőségi, friss tartalom, kifelé mutató linkek stb.

Az off-page SEO ezzel szemben a külső tényezőkre utal, tehát valamennyi olyan tevékenységre, ami az adott weboldalon kívül zajlik. Ilyenek például a külső linkek is, tehát azok a hivatkozások, amelyek más weboldalakról mutatnak a tiédre. Természetesen más weboldalak csak akkor fognak hivatkozni rád, ha minőségi, releváns és hiteles tartalmat közvetítesz a felhasználók felé, és a weboldalad is rendben van. Ahhoz tudnánk ezt hasonlítani, mint amikor egy szakdolgozatban vagy egy könyvben a szerző más szerzők publikációjára vagy művére hivatkozik – itt is rendkívül fontos a relevancia és az aktualitás.

Éppen ezért az off-page SEO-val akkor érdemes elkezdeni érdemben foglalkozni, ha az on-page SEO már rendben van, hiszen egy nem megfelelően optimalizált weboldalra felesleges további forgalmat terelni. Persze, tökéletes keresőoptimalizálás nem létezik, azonban a megfelelő szakértelemmel kiváló eredményeket érhetünk el.

Hirdetéskezelést szeretnék
Üzenetküldés
Általános ajánlatkérés
Miben segíthetek?
Kapcsolatfelvételi adatok
környezetbarát iroda
állatbarát iroda

Copyright © 2023 – Minden jog fenntartva – rev.2.29

Közösségi média oldalkezelést szeretnék
Hirdetéskezelést szeretnék