Szólítsd meg OTT és AKKOR a célcsoportodat, ahol és amikor a legoptimálisabb!
Professzionálisan megtervezett és kivitelezett hirdetésekkel te is új szintre léphetsz a vállalkozásoddal.
Gyakorlatilag mindegy, hogy milyen szektorban tevékenykedsz, hiszen a Google és a közösségi média platfomok kínálta lehetőségekkel szinte bárhol elérheted a potenciális ügyfeleidet, ahol jelen vannak, így pedig:
Segítünk számodra megtalálni a legideálisabb hirdetési típust.
Mindig frissen tartjuk a tudásunkat, így akár olyan újdonságokat is kiaknázhatsz, amelyeket versenytársaid még nem.
Közösségi
65.000 Ft-tól
+ min. 75.000 Ft hirdetési keret
55.000 Ft-tól
+ min. 90.000 Ft hirdetési keret
Shopping
70.000 Ft-tól
+ min. 120.000 Ft hirdetési keret
A feltüntetett árak és más tájékoztatások nem minősülnek ajánlattételnek, ez csupán felhívás ajánlattételre.
A Google Ads-ot és a keresőoptimalizálást (vagy más néven SEO-t) sokszor keverik vagy pedig egymás szinonimájaként használják laikus berkekben, pedig két teljesen különböző szakértelmet igénylő területről van szó.
A Google Ads olyan fizetett hirdetési formát takar, amely célzott, kattintás alapú (úgynevezett PPC – Pay Per Click) reklámot tesz lehetővé. Az így beállított hirdetések a Google kiemelt helyein jelennek meg, például a találati lista elején (keresési hirdetések) vagy pedig a Google display hálózatán (vizuális hirdetések), ezáltal pedig a különböző partner oldalakon (például egy online hírportál weboldalán vagy egy sokak által látogatott gasztroblogon stb.). A Google Ads egyik fő jellemzője, hogy csak a kattintásokért kell fizetni, a megjelenésért önmagában nem, ezáltal kisebb hirdetési költséggel is képesek lehetünk jó eredményeket elérni. A Google Ads célja, hogy összekapcsolja a felhasználót olyan tartalmakkal, amelyek a legjobban szolgálják az adott igényét. Ha például szobabiciklit szeretne vásárolni, akkor olyan weboldal(ak) fizetett hirdetéseit jeleníti meg, amelyek ezt a terméket kínálják.
A Google Ads esetén fontos szerepet tölt be az úgynevezett remarketing kampány is, amely kifejezetten azokat a felhasználókat célozza meg, akik korábban már jártak a weboldalunkon. Ezzel egy olyan rétegnek jeleníthetjük meg a hirdetéseinket, akik már nagy eséllyel érdekeltek abban, hogy vásároljanak tőlünk. A remarketing azonban más stratégiát igényel, mint egy „sima” Google hirdetés, hiszen itt arról kell meggyőznünk a felhasználót, hogy folytassa a korábban félbehagyott vásárlási folyamatot. Erre egy tipikus példa, amikor meglátogatjuk egy cipőbolt weboldalát, a kosárba helyezünk egy adott terméket, de vásárlás nélkül távozunk, azonban ezt követően többször szembejön velünk az adott termék vagy weboldal hirdetés formájában. Ez azért történik, mert felkerültünk a korábban meglátogatott weboldal remarketing listájára.
A Google Ads-szal szemben a keresőoptimalizálás, vagyis a SEO az organikus, azaz a nem fizetett tartalmak „erejét” használja. A SEO célja, hogy a weboldal minél előkelőbb helyet foglaljon el a Google találati listáján fizetett hirdetések nélkül, ezzel segítve, hogy minél több felhasználó találjon rá az adott webhelyre. A keresőoptimalizálás általánosságban lassabban működik, mint a Google Ads, és inkább hosszútáv futás, semmint rövidtáv, azonban rendkívül kifizetődő vele foglalkozni. A SEO ugyanis amellett, hogy segít minket előrébb kerülni a Google találati listájában, bizalmat is épít, hiszen a találati lista első oldalán lévő weboldalakban jobban megbíznak a felhasználók.
A SEO számos különböző területből tevődik össze, éppen ezért roppant komplex szakértelmet igényel. A Google algoritmusa a rangsorolásnál számos különböző tényezőt vesz figyelembe, így ezek alapján két csoportot különböztethetünk meg, amivel érdemes foglalkozni: az on-page SEO-t és az off-page SEO-t.
Az on-page SEO-ra közvetlenül hatással vagy, hiszen ide tartozik minden olyan dolog, ami a weboldaladon és a „háttérben” zajlik. Ezáltal a korábban említett webergonómiai tényezők (pl. a weboldal felépítése, sebessége és a különböző eszközökre optimalizáltság), SSL használata, URL struktúra, címsorok, meta leírás, navigáció, különböző formázások, képek (ALT tagok), 404-es oldal, a minőségi, friss tartalom, kifelé mutató linkek stb.
Az off-page SEO ezzel szemben a külső tényezőkre utal, tehát valamennyi olyan tevékenységre, ami az adott weboldalon kívül zajlik. Ilyenek például a külső linkek is, tehát azok a hivatkozások, amelyek más weboldalakról mutatnak a tiédre. Természetesen más weboldalak csak akkor fognak hivatkozni rád, ha minőségi, releváns és hiteles tartalmat közvetítesz a felhasználók felé, és a weboldalad is rendben van. Ahhoz tudnánk ezt hasonlítani, mint amikor egy szakdolgozatban vagy egy könyvben a szerző más szerzők publikációjára vagy művére hivatkozik – itt is rendkívül fontos a relevancia és az aktualitás.
Éppen ezért az off-page SEO-val akkor érdemes elkezdeni érdemben foglalkozni, ha az on-page SEO már rendben van, hiszen egy nem megfelelően optimalizált weboldalra felesleges további forgalmat terelni. Persze, tökéletes keresőoptimalizálás nem létezik, azonban a megfelelő szakértelemmel kiváló eredményeket érhetünk el.
Kövess Facebook-on! LinkedIn-en! Instagram-on! YouTube-on! TikTok-on!
Szolgáltatások:
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |