Havonta több mint 2 milliárd felhasználó nem tévedhet. A YouTube óriási felhasználói bázist foglal magába, amely folyamatosan növekszik. A videós platformban hatalmas lehetőségek rejlenek, azonban ahhoz, hogy ki tudjuk használni a YouTube nyújtotta előnyöket – és ezáltal forgalmat irányíthassunk a weboldalunkra-, kreatív, lebilincselő és nem utolsó sorban kiváló minőségű tartalmat kell gyártanunk. Lássuk is, hogyan!
Legyen szó lakásfelújítással kapcsolatos tippekről, termékvideókról vagy sminkvideókról, koncepció nélkül nehéz építkezni, mert MIRE? Így mielőtt létrehoznád a felhasználói fiókodat, készíts tervet: gondold végig, kiknek akarsz tartalmat gyártani, mi a célod a videókkal, valamint hogyan tudod ezt elérni meghatározott lépések mentén.
Például, ha kozmetikai termékeket árusítasz, akkor készíthetsz arcápolási rutinnal kapcsolatos videókat és részletes termékbemutató videókat. A lényeg, hogy ne csak az adott termék előnyeire koncentrálj, mintha promo videót készítenél, hanem inkább az arcápolási rutin komplex kérdéskörére. Más szóval: teremts valódi értéket.
A „call to action” persze, mint minden céges kommunikáció esetén, itt is elengedhetetlen: helyezz el terméklinket a leírásban és kérd meg a videó közben (vagy végén) a nézőket, hogy iratkozzanak fel, ha hasznosnak találták a tippeket. Törekedj azonban arra, hogy előbb adj, aztán kérj!
Persze ez nem másolást jelent, hanem inspirációt a megfelelő fókusszal: nézd meg, mik mentek „nagyot” az utóbbi időben, és gondold végig, mi lehetett a kulcs a magas nézettséghez. Nem csak a saját területeden érdemes szétnézni, de más témákban is, hiszen lehet, hogy születik belőle egy új ötlet a saját vállalkozásodra szabva – némi csavarral.
A „Shorts” térnyerése például nem csak a TikTok-on, de a YouTube-on is óriási jelentőségű: ez a típusú tartalom ugyanis több mint 15 milliárd napi megtekintést generál. Így jó, ha azonnal fontolóra veszed a rövid videók, vagyis „shorts”-ok készítését is.
YouTube Shorts: a TikTok mintájára tervezett, 2021 óta Magyarországon is elérhető rövidvideós szolgáltatás. Általában maximum egy perc, és leggyakrabban szórakoztató, zenés „meme videókat” foglal magába.
Korszerű eszközök nélkül manapság már nagyon nehéz érvényesülni a videózás világában. Éppen ezért jobb, ha elfelejted az otthoni szedett-vedett megoldásokat, és felkészülsz egy alapvető technikai háttérrel.
Amikre szükséged lehet első körben:
A YouTube felhasználók 70%-a ráadásul a mobiljáról keresi fel a videómegosztó portált (és nem mellesleg kétszer annyi oldalt keresnek fel, mint az asztali gépes felhasználók), így számukra extra fontos a minőség és a tartalom optimalizáltsága, hiszen kisebb kijelzőn fogyasztják a tartalmakat.
A videógyártás kiszervezése remek lehetőség azok számára, akik nem rendelkeznek a megfelelő technológiai hátérrel és szaktudással a tartalmak legyártásához. A profi csapattal ráadásul rengeteg időt is nyersz, hiszen egy-egy minőségi videós tartalom elkészítése (a forgatással együtt), akár napokat vagy heteket is felölelhet.
Értékelés, konklúzió, újratervezés – ez a három szó az, amellyel folyamatosan fejlődhetsz, ha videókészítésről (vagy bármi másról) van szó. Ha nem volt meg a kívánt nézettség, akkor se add fel egyből, hiszen lehet, hogy némi változtatás eszközölésével te is berobbanhatsz a YouTube vérkeringésébe!
Mit jelent ez?
Dióhéjban ez azt jelenti, hogy a hirdetéskezelési szolgáltatásunk elérte az egyik legmagasabb kitüntetést, így a Google által bizonyítottan maximalizáljuk az ügyfeleink kampányainak sikerességét.
Kövess Facebook-on! LinkedIn-en! Instagram-on! YouTube-on! TikTok-on!
Szolgáltatások:
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |