loader image
Új weboldal? Ezeket a szempontokat vedd fontolóra!
Új weboldal? Ezeket a szempontokat vedd fontolóra!

Új weboldal? Ezeket a szempontokat vedd fontolóra!

A legtöbb cég életében eljön a pillanat, amikor új weboldalra van szükség, és bár ennek számos oka lehet – a rossz felhasználói élménytől kezdődően az elérhetetlen fejlesztőig -, egy biztos: az új weboldal elkészítése rengeteg időt és szakértelmet igényel. Pont ezért nem mindegy, hogy jól mérjük-e fel a helyzetet, és a megfelelő szempontokat vesszük-e figyelembe. Blogbejegyzésünkben ezzel kapcsolatban osztunk meg néhány hasznos gondolatot.

Mikor van szükségem új weboldalra?

Az első és legfontosabb kérdés, amit tisztáznod kell magadban. Na de milyen ismérvek alapján hozd meg a döntést?

1. Mennyire elégedettek az ügyfelek vele?

Mondanunk sem kell, hogy mennyire fontos manapság a felhasználói élmény, ezáltal pedig, hogy felhasználóbarát legyen a weboldalunk. Ehhez azonban nem elegendő pusztán a gyors betöltési idő és a reszponzív webdesign; az is fontos, hogy a weboldal átlátható legyen, könnyű legyen rajta navigálni, valamint szerepeljenek rajta a megfelelő cselekvésre hívó gombok. Nem utolsó sorban pedig vonzó és releváns tartalom legyen rajta. Éppen ezért jó, ha feltesszük magunknak az alábbi kérdéseket:

  • Sok panasz érkezett a vásárlóktól, hogy nem találnak meg bizonyos gombokot? Esetleg a menürendszer átláthatatlanságát nehezményezték?
  • Lassan töltenek be az oldalak?
  • A felhasználók tetemes része ugyanarról az aloldalról hagyta el a honlapunkat?

2. Te mennyire vagy elégedett vele?
Bár ez olyan szempontból nyilván kevésbé fontos, hogy nem feltétlenül neked kell, hogy tetszen, vagy téged kell, hogy kielégítsen. Mégis számos olyan dolog lehet, amiről korlátozottan vagy egyáltalán nem kapsz visszajelzést. Ilyen lehet például az oldalon szereplő vizuális tartalom: nem megfelelő minőségű fotók és videók, vagy nem releváns stock képek. Mindemellett pedig azt a kérdést is érdemes feltenni magunknak, hogy elégedettek vagyunk-e a fejlesztő hozzáállásával és munkájával.

3. Mikor készült a weboldal?
Nem mindegy, hogy egy éve, négy éve vagy tíz éve készült a honlapod. Hogy miért? Mert a weboldal készítés „tudománya” pont olyan gyors és folyamatos változáson megy keresztül, mint az emberek online vásárlási szokásai. Az is nagyon valószínű, hogy egy 4-5 éves weboldalnál (vagy ne adj isten 10…), már nem vagy kapcsolatban a fejlesztővel, így ha újításokat szeretnél, akkor új szakemberrel kell felvenned a kapcsolatot. Ilyen esetben pedig nagyon ritka, hogy a már meglévő oldalon történik ráncfelvarrás, hiszen általában ez nem kivitelezhető, vagy pedig nem érdemes rá időt pazarolni – és ezzel a legtöbb fejlesztő tisztában van.

Mennyit szükséges rászánni egy jó weboldalra?

Mennyit szükséges rászánni egy jó weboldalra?

Az online marketingstratégia megtervezésének nulladik lépése a megfelelő weboldal megléte. Na de mennyit szükséges minderre rákölteni? Nyilván, mint rengeteg más dologban, a határ itt is a csillagos ég. De maradjunk a reális keretek között, hiszen minden cég életében fontos a költséghatékonyság. Egy weboldal ára általában nettó 150 és 600 ezer forint között mozog, attól függően, hogy milyen funkciókat szeretnél, illetve milyen bővítmények kerülnek beépítésre. Régóta tudjuk, hogy olcsó húsnak híg a leve, és nincs ez máshogy a honlap készítésnél sem: érdemes tehát kicsit többet ráfordítani, hiszen nagy eséllyel ez lesz az az online felület, amely a vállalkozásunkat képviseli, illetve ahol a teljes vásárlási folyamat lezajlik – webshop esetén.

Kivel készíttessem el?

Kivel készíttessem el?

Könnyű beleesni abba a hibába, hogy egy ismerős ismerősére bízzuk a fejlesztést, aki már „dobott össze” pár honlapot a szomszéd körmösének meg az autószervíznek a sarkon. Azonban ha komolyan vesszük a vállalkozásunkat és annak online megjelenését, akkor komolyan kell vennünk a „kivel?” kérdést is. Egy jó fejlesztő pontosan fel tudja mérni, hogy mire van szükséged, és már a konzultáció során elkezd összeállni a fejében a remekmű. A profi fejlesztési folyamat időigényes és speciális szaktudást kíván meg, így jó, ha alaposan tájékozódsz, mielőtt döntésre szánod el magadat.

„Jó munkához idő kell” – tartja azonban a mondás, és valóban. Így fontosnak tartjuk megemlíteni azt is, hogy ha minőségi végeredményt szeretnél, akkor az sajnos nem lesz meg egy pár nap alatt. Sőt, kifejezetten érdemes azokat a fejlesztőket elkerülni, akik villámgyors kivitelezéssel kecsegtetnek.

Legutóbbi blogbejegyzéseink:

Általános ajánlatkérés
Miben segíthetek?
Kapcsolatfelvételi adatok
Üzenetküldés
környezetbarát iroda
állatbarát iroda

Copyright © 2022 – Minden jog fenntartva – rev.2.15

Közösségi média oldalkezelést szeretnék
Hirdetéskezelés

Közösségi média oldalkezelés árak

Közösségi média oldalkezelés

Social csomag

Egy közösségi média oldal kezelése

  • heti 2 bejegyzés
  • egyszerűbb grafikával ellátott képekkel
  • kreatív szövegírás

48.000 Ft-tól / hó

Közösségi média oldalkezelés

Social PRO csomag

Két közösségi média oldal kezelése

  • heti 4 bejegyzés
  • egyszerűbb grafikával ellátott képekkel
  • kreatív szövegírás

108.000 Ft-tól / hó

Közösségi média oldalkezelés

Social MAX csomag

Két oldal kezelése tartalom gyártással

  • heti 5 bejegyzés
  • saját képi alapanyagok gyártása grafikával
  • kreatív szövegírás

Ajánlatkérés alapján

Hirdetéskezelést szeretnék
Hirdetéskezelés

Hirdetési árak

Facebook hirdetés

Közösségi média hirdetések

Facebook és Instagram hirdetések

45.000 Ft -tól / kampány

Hirdetések

Google hirdetések

Google Ads és YouTube hirdetések

49.000 Ft -tól / kampány

Hirdetések

Hirdetés max csomag

Intenzív hirdetők és webshopok számára

90.000 Ft -tól

Waze hirdetések

Waze hirdetések

Navigáció közben megjelenített hirdetések

Ajánlatkérés alapján