loader image

5+1 érv, hogy miért blogolj

Gondolkoztál már azon, hogy miért nincs elég látogató a weboldaladon? Vagy éppen miért nem olvassák a kiküldött hírleveleidet? Bár a kérdésre nem lehet egyértelmű választ adni, egy biztos: céges blogbejegyzésekkel rengeteg előnyre tehetsz szert a versenytársaiddal szemben. Most elmondjuk, miért kellene MOST azonnal nekiállnod a blogolni!

1. Az a bizonyos keresőoptimalizálás...

Ha keresőoptimalizálás (azaz SEO), akkor szinte azonnal előkerül a blogolás témaköre. Hogy miért? Mert az on-site SEO egyik legfontosabb építőköve a friss, releváns tartalom, amely rendelkezik a megfelelő kulcsszavakkal. Ez ugyan egy hosszútávú stratégia, annál kifizetődőbb: így ugyanis organikus módon tudsz egyre több és több látogatót generálni a weboldaladon, és ezáltal feljebb lépkedni a Google keresési találatainak listáján.

2. E-mail marketing

A hírlevél bizony manapság is hatásos módja annak, hogy elérd a vásárlóidat és fenntartsd velük a kapcsolatot. Azonban ehhez természetesen a megfelelő tartalomra van szükséged. Bár nem minden blogbejegyzés lesz „kasszasiker”, viszont egy idő után óriási tudásra tehetsz szert arról, hogy mi érdekli leginkább a vásárlóidat – ez pedig nem csak az e-mail marketingedre lesz pozitív hatással, de a teljes online és offline marketingedre is.

3. Bizalomépítés szakértelemmel

A blogoddal elérheted, hogy az emberek lássák: a céged bizony tudja, hogy miről beszél. Ha pedig te is egy olyan szektorban tevékenykedsz, ahol kritikus szerepet tölt be a szakértelem (például generálkivitelezés vagy borkészítés), akkor a blogolás még nagyobb hangsúlyt kell, hogy kapjon.

A blogbejegyzések megírásához azonban nem csak (és főként) a termék és az iparág ismerete szükséges, hiszen a legtöbb esetben laikusoknak szólnak a tartalmak, így tehát a „szakértelmedet” közérthető formában kell átadnod. Ehhez pedig elengedhetetlen a célcsoportod, az online marketing és nem utolsó sorban az írás „tudományának” ismerete. Éppen ezért célszerű egy erre specializálódott szövegíróra vagy marketingügynökségre bízod a blogolást.

(Ha azonban szeretnéd te magad megpróbálni, akkor ezzel kapcsolatban már megosztottunk egy szuper, kétrészes bejegyzést, aminek az első részét ITT tudod elolvasni.)

4. Új vevők elérése

A blogokkal akár olyan, a célcsoportodba tartozó felhasználókat is elérhetsz, akiket a hirdetéseiden keresztül nem feltétlenül. A blogbejegyzések ugyanis választ adhatnak a felhasználó kételyeire, problémáira vagy éppen átbillenthetik őt a folyamatban, így érdeklődőből vásárlót konvertálva. Mi is több ügyfelünket értük el a blogbejegyzéseinken keresztül, éppen ezért hiszünk annyira a működésükben a csapatommal.

Blog megosztása Facebookon

5. Minőségi tartalom a közösségi média oldalaidon

A blogolás – gyakoriságtól függően – értelemszerűen óriási idő- és energiabefektetés, ha magadnak csinálod. Azonban bárki is írja a bejegyzéseidet, a blogokkal könnyedén „ki tudod váltani” a minőségi közösségi média tartalom egy részét. Nem beszélve arról, hogy a tartalmi változatosságot is fenn tudod tartani.

Egy-egy népszerű blog mindemellett rendkívül jó hirdetési alapot biztosít. Nincs más dolgod, mint megnézni a weboldalad statisztikáit, és meghirdetni Facebook bejegyzésként a legnépszerűbb blogbejegyzéseidet.

+1 Először adj, aztán kérj

A „rossz hír” bizony az, hogy a felhasználóknak először nyújtani kell valamit ahhoz, hogy érdeklődjenek a márkád vagy a termékeid iránt. Manapság már nem működik, ha önmagában a termékeidről beszélsz, és kizárólag „vedd meg” üzenetekkel bombázod a vásárlóidat. Óriási a verseny, és ebben a versenyben az marad életben, aki képes többet és jobbat nyújtani. A jó hír viszont az, hogy ez viszonylag költséghatékony módon kivitelezhető szuper blogbejegyzésekkel.

Ügynökségünk hivatalos Google Partner

Mit jelent ez?
Dióhéjban ez azt jelenti, hogy a hirdetéskezelési szolgáltatásunk elérte az egyik legmagasabb kitüntetést, így a Google által bizonyítottan maximalizáljuk az ügyfeleink kampányainak sikerességét.

Legutóbbi blogbejegyzéseink:

Üzenetküldés
Általános ajánlatkérés
Miben segíthetek?
Kapcsolatfelvételi adatok
környezetbarát iroda
állatbarát iroda

Copyright © 2023 – Minden jog fenntartva – rev.2.29

Közösségi média oldalkezelést szeretnék
Hirdetéskezelést szeretnék