loader image
Webáruház profi fotók nélkül? Na ne!
Webáruház profi fotók nélkül? Na ne!

Webáruház profi fotók nélkül? Na ne!

Amikor végre eljön a várva-várt pillanat, és nekiállunk a webáruházunk megtervezésének, akkor számos kérdés merül fel bennünk: milyen legyen a design? Milyen funkciók legyenek beépítve? Na és milyen fotók kerüljenek fel az oldalra? Nem hiába, az egyik legfontosabb momentum a webáruház létrehozásakor az arculat megtervezése, amely bizony kéz a kézben jár a profi fotókkal.

Lévén, hogy itt nincs meg a vevőnek a lehetősége, hogy megnézze vagy a kezébe vegye fizikailag is a terméket, ezért elengedhetetlen a megnyerő, professzionális fotók megléte. Ez a kulcs ahhoz, hogy át tudjuk adni vizuálisan is a megfelelő információkat, amely végül meggyőzi a látogatót: igen, a mi termékünk kell neki.

Legújabb bejegyzésünkben ezt a témát járjuk körül, és adunk néhány tippet ahhoz, hogy esztétikailag is megkapó webáruházad legyen.

Kép és kép között is van különbség!

Kép és kép között is van különbség!

Először is fontos leszögeznünk, hogy kép és kép között hatalmas különbségek vannak. És bár manapság rengeteg féle eszköz és hirdetés kecsegtet minket szuper telefonokkal és kompakt gépekkel, amelyek képesek „profi” fotók elkészítésére, az, aki szakmabeli, tudja: ez vajmi távol áll a valóságtól. Márpedig az igényes fotók nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy bizalmat gerjesszünk a látogatókban, és ki tudjuk emelni azokat a termékelőnyöket, amelyek megkülönböztetnek minket a versenytársainktól. Ugyanis hiába helyezkedünk el a Google találati listájának az elején, ha a webshopunkra feltöltött fotók vállalhatatlan minőségűek vagy éppen nincsenek is.

Egységes vizuális megjelenés

A saját profi fotók nem csak azért fontosak, mert hitelesen, autentikus módon mutatják be a termékünket, hanem azért is, mert így lehetőségünk van az egységes vizuális megjelenés kivitelezésére. Márpedig ez nagyon fontos lesz a későbbiekben az online marketingstratégiánkat illetően is. Egy igényes, megkapó és egységes design nem csak a harmónia érzetét kelti a látógatóban, hanem épp úgy profizmust sugall – ami lássuk be, nem árt akkor, ha értékesíteni szeretnénk valamit.

Azonban ahhoz, hogy az arculatunk a megfelelő módon legyen kialakítva nem csak egy tapasztalt fotósra, de egy marketing szakemberre is szükségünk lesz. A vizuális tartalom korában ugyanis a legerősebb „marketingerővel” a kép és a videó bír: az emberek sokkal szívesebben fogyasztanak olyan tartalmakat, amelyek izgalmas fotókkal vagy videókkal vannak színesítve.

Egységes vizuális megjelenés

Kövesd Marketinges Erikát a Facebookon!

Stock fotók használata – csak óvatosan!

Ne legyenek illúzióink, bár a stock fotók sokszor roppant kecsegtetőek, kisebb-nagyobb veszélyeket is hordozhatnak magukban. Mivel ezek a képek bárki számára elérhetőek a különböző stock fotó adatbázisokban, ezért nagy rá az esély, hogy a vevő máshol is összefut az adott képpel, ez pedig rossz fényt vethet a vállalkozásunkra.

Persze, előfordulnak olyan esetek, amikor a legjobb választásnak egy stock fotó bizonyul, főként olyan képeknél, amelyek nehezen, vagy csak nagyon költséges módon előállíthatóak. Ilyenkor azonban mindenképpen törekedjünk arra, hogy egy kevésbé hozzáférhető és nem „agyonhasznált” fotót válasszunk. Ha például már a harmadik versenytársunknál láttuk szembe jönni ugyanazt a képet, akkor ne álljunk be a sorba negyediknek – így elkerülhetjük azt, hogy hitelünket vesszük.

Termékfotózás webshopra - legyen egyedi fotód és nem egy „agyonhasznált” fotót használj
Termékfotózás webshopra - legyen egyedi fotód és nem egy „agyonhasznált” fotót használj

+1 tipp - A keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálási szempontból sem mindegy milyen képet használunk. A Google nagyon szereti az egyedi tartalmat, így a sokadik helyen használt kép nem lesz túl izgalmas számára, csak egy újabb duplikáció. Mára elég fejlett lett a képfelismerő algoritmusa ahhoz, hogy felismerje az azonos képeket , még akkor is ha kisebb manipulációt hajtunk rajta végre (pl. tükrözzük). Tűnj ki a sorból és légy egyedi. 

Általános ajánlatkérés
Miben segíthetek?
Kapcsolatfelvételi adatok
Üzenetküldés
környezetbarát iroda
állatbarát iroda

Copyright © 2022 – Minden jog fenntartva – rev.2.15

Közösségi média oldalkezelést szeretnék
Hirdetéskezelés

Közösségi média oldalkezelés árak

Közösségi média oldalkezelés

Social csomag

Egy közösségi média oldal kezelése

  • heti 2 bejegyzés
  • egyszerűbb grafikával ellátott képekkel
  • kreatív szövegírás

48.000 Ft-tól / hó

Közösségi média oldalkezelés

Social PRO csomag

Két közösségi média oldal kezelése

  • heti 4 bejegyzés
  • egyszerűbb grafikával ellátott képekkel
  • kreatív szövegírás

108.000 Ft-tól / hó

Közösségi média oldalkezelés

Social MAX csomag

Két oldal kezelése tartalom gyártással

  • heti 5 bejegyzés
  • saját képi alapanyagok gyártása grafikával
  • kreatív szövegírás

Ajánlatkérés alapján

Hirdetéskezelést szeretnék
Hirdetéskezelés

Hirdetési árak

Facebook hirdetés

Közösségi média hirdetések

Facebook és Instagram hirdetések

45.000 Ft -tól / kampány

Hirdetések

Google hirdetések

Google Ads és YouTube hirdetések

49.000 Ft -tól / kampány

Hirdetések

Hirdetés max csomag

Intenzív hirdetők és webshopok számára

90.000 Ft -tól

Waze hirdetések

Waze hirdetések

Navigáció közben megjelenített hirdetések

Ajánlatkérés alapján