Októberben elérhetővé vált egy új kampánytípus a Google Ads platformján, mégpedig a keresletfokozó kampány, amely a mesterséges intelligencián alapszik, és célja – ahogy a neve is mutatja – a kereslet fokozása, valamint a kreativitás növelése. Legújabb bejegyzésünkben összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat a keresletfokozó kampányokkal, vagyis a Demand Gen-nel kapcsolatosan!
A Demand Gen kampánytípust azért hozták létre, hogy segítse a hirdetőket egy szélesebb réteg megszólítására azáltal, hogy a keresőmotor és partner webhelyek eredményoldalán kívül jelenít meg hirdetéseket, így például a YouTube-on, a Shorts-ban, a Discovery-ben vagy a Gmail-en.
A keresletgeneráló kampányt úgy tervezték, hogy még azelőtt elérje a fogyasztót, hogy az elkezdene egy bizonyos terméket aktívan keresni. A kutatások ugyanis alátámasztották, hogy a felhasználók 91%-a azonnali cselekvést hajtott végre, miután egy új terméket vagy márkát fedezett fel a Google valamelyik csatornáján – például a Discovery vagy a Gmail felületén.
Leegyszerűsítve: ez a kampánytípus olyan jellegű kreatív vizuális tartalmak hirdetésére nyújt lehetőséget, amelyek a közösségi média felületeken is futnak: így például a TikTok-on vagy a Facebook-on. Ezzel nagy segítséget nyújtva azoknak a hirdetőknek, akik eddig csak a közösségi média felületeken tudtak ilyen jellegű tartalmakat hirdetni.
A keresletgeneráló kampányok hasonlóak a korábbi Discovery hirdetésekhez, azonban előbbiek szélesebb réteget képesek elérni, sokszínű vizuális megjelenítést tesznek lehetővé, valamint az ajánlattétel és a mérések is fejlettebbek.
Az új kampánytípus pedig további újdonságokat is jelent: a „lookalike audience”, vagyis a hasonló célközönség segít, hogy a már meglévő ügyfélkörünkhöz hasonló célközönségeket célozzunk meg. Ezzel olyan felhasználókat érhetünk el, akik nagyobb eséllyel hajtanak végre olyan konverziót (pl. vásárlást vagy hírlevél feliratkozást stb.), amellyel a bevételünket növelhetjük.
A Demand Gen kampány ráadásul az AI-t is erősen a mi oldalunkra állítja: segít nem csak az ajánlattétel és a kreatív létrehozása során, de az utólagos mérésekben is, amelyek hozzásegítik a hirdetőket ahhoz, hogy még pontosabb képet kapjanak a kampány megtérüléséről.
A Google mesterséges intelligenciája mindemellett azt is lehetővé teszi, hogy minél személyre szabottabb és minél megkapóbb vizuális elemekkel célozzuk meg a potenciális vásárlóinkat, hiszen marketing üzenetek és képi elemek tökéletes kombinációját hozza létre számunkra.
Ahogyan azt fentebb említettük, a keresletfokozó kampányokkal legfőképpen a szórakoztatásra összpontosító csatornákon tudsz megjelenni, így a YouTube különböző felületein, a hírcsatornában, a Shorts-ban, videóba ágyazott hirdetésként, a Google Discovery Feed-ben vagy a Gmail-en. Ez lehetővé teszi azt, hogy a potenciális vásárlókat a vásárlási folyamathoz igazítsuk, legyen szó akár egy teljesen új vevőről, akár egy korábban már a termékeink iránt érdeklődő felhasználóról.
Ha szeretnéd kiaknázni az új kampánytípusban rejlő lehetőségeket, akkor a legjobb, ha profikra bízod a hirdetéskezelést és az esetleges tartalomgyártást. Marketinges Erika és csapata szeptember óta hivatalos Google Partner, amely az egyik legmagasabb kitüntetés a hirdetéskezelési szolgáltatások tekintetében, és azt jelenti, hogy a Google által bizonyítottan maximalizáljuk az ügyfeleink kampányainak sikerességét.
Mit jelent ez?
Dióhéjban ez azt jelenti, hogy a hirdetéskezelési szolgáltatásunk elérte az egyik legmagasabb kitüntetést, így a Google által bizonyítottan maximalizáljuk az ügyfeleink kampányainak sikerességét.
Kövess Facebook-on! LinkedIn-en! Instagram-on! YouTube-on! TikTok-on!
Szolgáltatások:
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |