Havonta több mint 2 milliárd felhasználó nem tévedhet. A YouTube óriási felhasználói bázist foglal magába, amely folyamatosan növekszik. A videós platformban hatalmas lehetőségek rejlenek, azonban ahhoz, hogy ki tudjuk használni a YouTube nyújtotta előnyöket – és ezáltal forgalmat irányíthassunk a weboldalunkra-, kreatív, lebilincselő és nem utolsó sorban kiváló minőségű tartalmat kell gyártanunk. Lássuk is, hogyan!
Legyen szó lakásfelújítással kapcsolatos tippekről, termékvideókról vagy sminkvideókról, koncepció nélkül nehéz építkezni, mert MIRE? Így mielőtt létrehoznád a felhasználói fiókodat, készíts tervet: gondold végig, kiknek akarsz tartalmat gyártani, mi a célod a videókkal, valamint hogyan tudod ezt elérni meghatározott lépések mentén.
Például, ha kozmetikai termékeket árusítasz, akkor készíthetsz arcápolási rutinnal kapcsolatos videókat és részletes termékbemutató videókat. A lényeg, hogy ne csak az adott termék előnyeire koncentrálj, mintha promo videót készítenél, hanem inkább az arcápolási rutin komplex kérdéskörére. Más szóval: teremts valódi értéket.
A „call to action” persze, mint minden céges kommunikáció esetén, itt is elengedhetetlen: helyezz el terméklinket a leírásban és kérd meg a videó közben (vagy végén) a nézőket, hogy iratkozzanak fel, ha hasznosnak találták a tippeket. Törekedj azonban arra, hogy előbb adj, aztán kérj!
Persze ez nem másolást jelent, hanem inspirációt a megfelelő fókusszal: nézd meg, mik mentek „nagyot” az utóbbi időben, és gondold végig, mi lehetett a kulcs a magas nézettséghez. Nem csak a saját területeden érdemes szétnézni, de más témákban is, hiszen lehet, hogy születik belőle egy új ötlet a saját vállalkozásodra szabva – némi csavarral.
A „Shorts” térnyerése például nem csak a TikTok-on, de a YouTube-on is óriási jelentőségű: ez a típusú tartalom ugyanis több mint 15 milliárd napi megtekintést generál. Így jó, ha azonnal fontolóra veszed a rövid videók, vagyis „shorts”-ok készítését is.
YouTube Shorts: a TikTok mintájára tervezett, 2021 óta Magyarországon is elérhető rövidvideós szolgáltatás. Általában maximum egy perc, és leggyakrabban szórakoztató, zenés „meme videókat” foglal magába.
Korszerű eszközök nélkül manapság már nagyon nehéz érvényesülni a videózás világában. Éppen ezért jobb, ha elfelejted az otthoni szedett-vedett megoldásokat, és felkészülsz egy alapvető technikai háttérrel.
Amikre szükséged lehet első körben:
A YouTube felhasználók 70%-a ráadásul a mobiljáról keresi fel a videómegosztó portált (és nem mellesleg kétszer annyi oldalt keresnek fel, mint az asztali gépes felhasználók), így számukra extra fontos a minőség és a tartalom optimalizáltsága, hiszen kisebb kijelzőn fogyasztják a tartalmakat.
A videógyártás kiszervezése remek lehetőség azok számára, akik nem rendelkeznek a megfelelő technológiai hátérrel és szaktudással a tartalmak legyártásához. A profi csapattal ráadásul rengeteg időt is nyersz, hiszen egy-egy minőségi videós tartalom elkészítése (a forgatással együtt), akár napokat vagy heteket is felölelhet.
Értékelés, konklúzió, újratervezés – ez a három szó az, amellyel folyamatosan fejlődhetsz, ha videókészítésről (vagy bármi másról) van szó. Ha nem volt meg a kívánt nézettség, akkor se add fel egyből, hiszen lehet, hogy némi változtatás eszközölésével te is berobbanhatsz a YouTube vérkeringésébe!
Mit jelent ez?
Dióhéjban ez azt jelenti, hogy a hirdetéskezelési szolgáltatásunk elérte az egyik legmagasabb kitüntetést, így a Google által bizonyítottan maximalizáljuk az ügyfeleink kampányainak sikerességét.
Szolgáltatások:
Copyright © 2025 – Minden jog fenntartva – rev.2.52