loader image
Hogyan legyél jobb a konkurenseid nagy részénél
Hogyan legyél jobb a konkurenseid nagy részénél

Hogyan legyél jobb a konkurenseid nagy részénél

A fogyasztók 58%-a nem lojális a márkákhoz – derül ki a McKinsey kutatásából. És valóban: a vásárlók egyre inkább kalandoznak el más márkákhoz, és egy-két szektort leszámítva egyre kevésbé hűségesek egy bizonyos brand-hez. Ez viszont természetesen azt is jelenti, hogy egyre égetőbbé válik, hogy jobbak legyünk a konkurenseinknél.

De hogyan lehet napjainkban megnyerni a fogyasztókat? És főként, hogyan lehet őket megtartani és a legjövedelmezőbb típust, azaz visszatérő vásárlót csinálni belőlük? Blogbejegyzésünkben többek között ezekre a kérdésekre keressük a választ.

Hogyan legyél jobb a konkurenseid nagy részénél

Hosszútáv futás és tervezés

Lássuk be, jól kidolgozott stratégia nélkül nem jutsz messzire. Ehhez pedig az kell, hogy megismerd és megértsd a potenciális célcsoportod motivációit, le tudd bontani konkrét lépésekre a kidolgozott stratégiát, és persze nem utolsó sorban: hogy ebben a folyton változó online világban mindig megtaláld a módját annak, hogy kitűnj a konkurenseid közül.

A fogyasztók magatartása állandóan változik, és sosincs tökéletes (de leginkább állandó!) recept a megnyerésükre, viszont ha rugalmasak vagyunk, és folyamatosan pásztázzuk az új lehetőségeket, akkor a trendekhez való alkalmazkodás meghozza majd a gyümölcsét.

Hogyan legyél jobb a konkurenseid nagy részénél

A tartalom ereje

Mindenhonnan halljuk, hogy a tartalom milyen fontos, és mennyire meghatározza a cégünk sikerességét. És nincs ez máshogy 2022-ben sem: még mindig a minőségi tartalom az úr, és ez a sikeres online marketingstratégia egyik legfontosabb komponense.

De melyik az a tartalomtípus, amellyel jó eséllyel kitűnsz majd a konkurenseid közül?

Nos, az egyik legjobb módja annak, hogy megnyerj új fogyasztókat és megtartsd a régieket, ha folyamatosan fenntartod az érdeklődésüket. Erre pedig bizonyosan a blogbejegyzés az egyik legalkalmasabb tartalomtípus. Ami kapcsán a jó hír az, hogy kevesen tudják színvonalasan kivitelezni, a „rossz” pedig az, hogy sok időt és szakértelmet igényel. De ne aggódj! Ha úgy érzed, hogy nincs időd most ezzel foglalkozni, de a legtöbbet szeretnéd kihozni a blogolásból, akkor ebben profi segítséget tudunk nyújtani neked. A fáradtságos munkát nem csak a weboldalad (és így a SEO) hálálja majd meg, hanem a közösségi média oldalaid, illetve az e-mail marketing is.

Lássuk is, hogy miként: ha legyártasz heti egy blogbejegyzést, akkor nem csak a weboldaladon lesz mindig friss tartalom, de a Facebook oldaladon, illetve akár az Instagram oldaladon is. Arról nem is beszélve, hogy heti hírlevélként is kimehet. Így kettő, akarom mondani három legyet ütsz egy csapásra, hiszen a legtöbb vállalkozás nem használja ki az összes csatornát a kommunikációra, vagy pedig ha igen, akkor is gyakran rosszul.

Arról hogy hogyan tervezz sikeres blogot, korábban már itt és itt írtunk.

Konklúzió

A rendszeres blogbejegyzésekkel nem csak a már meglévő ügyfeleidnek kínálsz minőségi tartalmat, hanem a hideg látogatóknak is (akik még nem ismernek téged) – ez pedig a legjobb módja annak, hogy azonnal megnyerd őket. És bár nem lesz minden bejegyzésed „kasszasiker”, sok értékes információval gyarapodsz majd az célközönségedet illetően is, hiszen hamarosan körvonalazódni fog, hogy mik azok a témák és tartalmak, amelyek a leginkább foglalkoztatják potenciális vevőidet.

Legutóbbi blogbejegyzéseink:

Általános ajánlatkérés
Miben segíthetek?
Kapcsolatfelvételi adatok
Üzenetküldés
környezetbarát iroda
állatbarát iroda

Copyright © 2023 – Minden jog fenntartva – rev.2.29

Közösségi média oldalkezelést szeretnék
Hirdetéskezelést szeretnék