A fogyasztók 58%-a nem lojális a márkákhoz – derül ki a McKinsey kutatásából. És valóban: a vásárlók egyre inkább kalandoznak el más márkákhoz, és egy-két szektort leszámítva egyre kevésbé hűségesek egy bizonyos brand-hez. Ez viszont természetesen azt is jelenti, hogy egyre égetőbbé válik, hogy jobbak legyünk a konkurenseinknél.
De hogyan lehet napjainkban megnyerni a fogyasztókat? És főként, hogyan lehet őket megtartani és a legjövedelmezőbb típust, azaz visszatérő vásárlót csinálni belőlük? Blogbejegyzésünkben többek között ezekre a kérdésekre keressük a választ.
Lássuk be, jól kidolgozott stratégia nélkül nem jutsz messzire. Ehhez pedig az kell, hogy megismerd és megértsd a potenciális célcsoportod motivációit, le tudd bontani konkrét lépésekre a kidolgozott stratégiát, és persze nem utolsó sorban: hogy ebben a folyton változó online világban mindig megtaláld a módját annak, hogy kitűnj a konkurenseid közül.
A fogyasztók magatartása állandóan változik, és sosincs tökéletes (de leginkább állandó!) recept a megnyerésükre, viszont ha rugalmasak vagyunk, és folyamatosan pásztázzuk az új lehetőségeket, akkor a trendekhez való alkalmazkodás meghozza majd a gyümölcsét.
Mindenhonnan halljuk, hogy a tartalom milyen fontos, és mennyire meghatározza a cégünk sikerességét. És nincs ez máshogy 2022-ben sem: még mindig a minőségi tartalom az úr, és ez a sikeres online marketingstratégia egyik legfontosabb komponense.
De melyik az a tartalomtípus, amellyel jó eséllyel kitűnsz majd a konkurenseid közül?
Nos, az egyik legjobb módja annak, hogy megnyerj új fogyasztókat és megtartsd a régieket, ha folyamatosan fenntartod az érdeklődésüket. Erre pedig bizonyosan a blogbejegyzés az egyik legalkalmasabb tartalomtípus. Ami kapcsán a jó hír az, hogy kevesen tudják színvonalasan kivitelezni, a „rossz” pedig az, hogy sok időt és szakértelmet igényel. De ne aggódj! Ha úgy érzed, hogy nincs időd most ezzel foglalkozni, de a legtöbbet szeretnéd kihozni a blogolásból, akkor ebben profi segítséget tudunk nyújtani neked. A fáradtságos munkát nem csak a weboldalad (és így a SEO) hálálja majd meg, hanem a közösségi média oldalaid, illetve az e-mail marketing is.
Lássuk is, hogy miként: ha legyártasz heti egy blogbejegyzést, akkor nem csak a weboldaladon lesz mindig friss tartalom, de a Facebook oldaladon, illetve akár az Instagram oldaladon is. Arról nem is beszélve, hogy heti hírlevélként is kimehet. Így kettő, akarom mondani három legyet ütsz egy csapásra, hiszen a legtöbb vállalkozás nem használja ki az összes csatornát a kommunikációra, vagy pedig ha igen, akkor is gyakran rosszul.
Arról hogy hogyan tervezz sikeres blogot, korábban már itt és itt írtunk.
A rendszeres blogbejegyzésekkel nem csak a már meglévő ügyfeleidnek kínálsz minőségi tartalmat, hanem a hideg látogatóknak is (akik még nem ismernek téged) – ez pedig a legjobb módja annak, hogy azonnal megnyerd őket. És bár nem lesz minden bejegyzésed „kasszasiker”, sok értékes információval gyarapodsz majd az célközönségedet illetően is, hiszen hamarosan körvonalazódni fog, hogy mik azok a témák és tartalmak, amelyek a leginkább foglalkoztatják potenciális vevőidet.
Kövess Facebook-on! LinkedIn-en! Instagram-on! YouTube-on! TikTok-on!
Szolgáltatások:
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |