Nagy mérföldkőhöz érkezett Marketinges Erika és csapata: hivatalos Google Partnerek lettünk. Büszkék vagyunk arra, hogy elértük ezt a minősítést, és ezzel hivatalosan is elismert szakértővé váltunk. Most elmondjuk neked, hogy mit jelent ez a gyakorlatban, és hogy hogyan szereztük meg ezt a minősítést.
Dióhéjban ez azt jelenti, hogy a hirdetéskezelési szolgáltatásunk elérte az egyik legmagasabb kitüntetést, így a Google által bizonyítottan maximalizáljuk az ügyfeleink kampányainak sikerességét. Ez több komponensből tevődik össze, úgy mint a Google szakvizsgák megléte, a kezelt hirdetési összeg, valamint a hirdetések teljesítménye.
Úgy is fogalmazhatnánk, hogy a szakvizsgák jelképezik az elméleti tudást, a kezelt összeg a gyakorlati tudást, a hirdetési teljesítmény pedig az eredményeket.
A Google szakvizsgák megléte amolyan „nulladik” pont a folyamatban (bár ugyan ismétlődő „nulladik” pont), ugyanis a gyakorlatot valamennyi esetben meg kell előznie az elméletnek. Ehhez csapatunk az alábbi tanúsítványokat szerezte meg:
A Google Ads ezen vizsgák mindegyikéhez 75 perces időkorlátot biztosít, és legalább 80%-os eredményt követel meg a minősítés megszerzéséhez. A vizsga magyar nyelven nem érhető el, a minősítést angol nyelven szereztük meg.
Nagyon fontos szempont még a validitás, hiszen a Google egy dinamikusan fejlődő hirdetési rendszer, így minden tanúsítvány 1 évig érvényes, ezt követően meg kell újítani.
Bár elsőre furcsának hangozhat, hogy a kezelt összeg a kritériumok közé tartozik, ennek egészen egyszerű magyarázata van: az elméleti tudás természetesen nem kielégítő a megfelelő mennyiségű (és milyenségű, de erről később) gyakorlati tudás nélkül. Tehát önmagában a szakvizsgák megléte nem bizonyítja azt, hogy valóban értjük is a dolgunkat. És hogyan is mérhetné ezt egyszerűbben a Google, ha nem a ránk bízott kampányok költéseivel?
Ahhoz, hogy Marketinges Erika és csapata Google Partnerré váljon, több mint 10.000 amerikai dollárnak megfelelő összeget kellett kezelnie az elmúlt 90 napban.
Elérkeztünk a legutolsó, és az ügyfél szempontjából talán a legfontosabb kritériumhoz, azaz a teljesítményhez, amit a Google egy úgynevezett optimalizálási pontszámmal mér. Ez azt mutatja meg, hogy a hirdetési fiók mennyire nyújt jó teljesítményt az adott beállításokkal.
Egy 100%-os fiók természetesen a lehető legjobb teljesítményt nyújtja, azonban mivel annak vajmi kicsi az esélye, hogy mindig minden tökéletes legyen, ezért a Google Partner minősítéshez a minimum 70%-os szint került megállapításra – ami szintén egy magas arány.
Tehát ez a minősítés azt jelenti, hogy csapatunk jó, legalább 70%-os optimalizálási pontszámmal kezeli ügyfeleink fiókjait.
Természetesen, mint valamennyi minősítéssel (vagy végzettséggel), ezzel is időnként visszaélnek a szakmában és azon kívül. Éppen ezért a Google a partnerei számára egy, a hivatalos google.com oldalon elérhető „adatlapot” tart fenn.
Marketinges Erika hivatalos Google Parners oldalát itt érheted el:
Kövess Facebook-on! LinkedIn-en! Instagram-on! YouTube-on! TikTok-on!
Szolgáltatások:
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |