Gondolkoztál már azon, hogy miért nincs elég látogató a weboldaladon? Vagy éppen miért nem olvassák a kiküldött hírleveleidet? Bár a kérdésre nem lehet egyértelmű választ adni, egy biztos: céges blogbejegyzésekkel rengeteg előnyre tehetsz szert a versenytársaiddal szemben. Most elmondjuk, miért kellene MOST azonnal nekiállnod a blogolni!
Ha keresőoptimalizálás (azaz SEO), akkor szinte azonnal előkerül a blogolás témaköre. Hogy miért? Mert az on-site SEO egyik legfontosabb építőköve a friss, releváns tartalom, amely rendelkezik a megfelelő kulcsszavakkal. Ez ugyan egy hosszútávú stratégia, annál kifizetődőbb: így ugyanis organikus módon tudsz egyre több és több látogatót generálni a weboldaladon, és ezáltal feljebb lépkedni a Google keresési találatainak listáján.
A hírlevél bizony manapság is hatásos módja annak, hogy elérd a vásárlóidat és fenntartsd velük a kapcsolatot. Azonban ehhez természetesen a megfelelő tartalomra van szükséged. Bár nem minden blogbejegyzés lesz „kasszasiker”, viszont egy idő után óriási tudásra tehetsz szert arról, hogy mi érdekli leginkább a vásárlóidat – ez pedig nem csak az e-mail marketingedre lesz pozitív hatással, de a teljes online és offline marketingedre is.
A blogoddal elérheted, hogy az emberek lássák: a céged bizony tudja, hogy miről beszél. Ha pedig te is egy olyan szektorban tevékenykedsz, ahol kritikus szerepet tölt be a szakértelem (például generálkivitelezés vagy borkészítés), akkor a blogolás még nagyobb hangsúlyt kell, hogy kapjon.
A blogbejegyzések megírásához azonban nem csak (és főként) a termék és az iparág ismerete szükséges, hiszen a legtöbb esetben laikusoknak szólnak a tartalmak, így tehát a „szakértelmedet” közérthető formában kell átadnod. Ehhez pedig elengedhetetlen a célcsoportod, az online marketing és nem utolsó sorban az írás „tudományának” ismerete. Éppen ezért célszerű egy erre specializálódott szövegíróra vagy marketingügynökségre bízod a blogolást.
(Ha azonban szeretnéd te magad megpróbálni, akkor ezzel kapcsolatban már megosztottunk egy szuper, kétrészes bejegyzést, aminek az első részét ITT tudod elolvasni.)
A blogokkal akár olyan, a célcsoportodba tartozó felhasználókat is elérhetsz, akiket a hirdetéseiden keresztül nem feltétlenül. A blogbejegyzések ugyanis választ adhatnak a felhasználó kételyeire, problémáira vagy éppen átbillenthetik őt a folyamatban, így érdeklődőből vásárlót konvertálva. Mi is több ügyfelünket értük el a blogbejegyzéseinken keresztül, éppen ezért hiszünk annyira a működésükben a csapatommal.
A blogolás – gyakoriságtól függően – értelemszerűen óriási idő- és energiabefektetés, ha magadnak csinálod. Azonban bárki is írja a bejegyzéseidet, a blogokkal könnyedén „ki tudod váltani” a minőségi közösségi média tartalom egy részét. Nem beszélve arról, hogy a tartalmi változatosságot is fenn tudod tartani.
Egy-egy népszerű blog mindemellett rendkívül jó hirdetési alapot biztosít. Nincs más dolgod, mint megnézni a weboldalad statisztikáit, és meghirdetni Facebook bejegyzésként a legnépszerűbb blogbejegyzéseidet.
A „rossz hír” bizony az, hogy a felhasználóknak először nyújtani kell valamit ahhoz, hogy érdeklődjenek a márkád vagy a termékeid iránt. Manapság már nem működik, ha önmagában a termékeidről beszélsz, és kizárólag „vedd meg” üzenetekkel bombázod a vásárlóidat. Óriási a verseny, és ebben a versenyben az marad életben, aki képes többet és jobbat nyújtani. A jó hír viszont az, hogy ez viszonylag költséghatékony módon kivitelezhető szuper blogbejegyzésekkel.
Mit jelent ez?
Dióhéjban ez azt jelenti, hogy a hirdetéskezelési szolgáltatásunk elérte az egyik legmagasabb kitüntetést, így a Google által bizonyítottan maximalizáljuk az ügyfeleink kampányainak sikerességét.
Kövess Facebook-on! LinkedIn-en! Instagram-on! YouTube-on! TikTok-on!
Szolgáltatások:
Copyright © 2025 – Minden jog fenntartva – rev.2.52
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |