Régóta vársz a tökéletes alkalomra ahhoz, hogy új, modern weboldalad lehessen? Sóvárogva nézed, ahogy a konkurenseid elhúznak melletted az online térben?
Akkor elérkezett a te időd, ugyanis ez a támogatás neked is változást hozhat a vállalkozásod sikerét illetően! Mi pedig segítünk, hogy a lehető legtöbbet hozhasd ki a Demjén Sándor programból és a vállalkozásodból egyaránt!
Egy profi módon kialakított honlappal és a megfelelő marketing megoldásokkal te is szintet léphetsz, így magad mögé utasítva a konkurenseidet! Ehhez azonban tudnod kell a varázslatos “Hogyan?“-ra a választ! Ebben a bejegyzésben pedig erre kaphatsz választ.
A magyar kis- és mikrovállalkozások most egy olyan lehetőséggel élhetnek, amely jelentős változást hozhat a digitális jelenlétüket és a versenyképességüket illetően. A „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” Program ugyanis lehetővé teszi, hogy a pályázati feltételeknek megfelelő cégek és egyéni vállalkozások saját weboldalra tehessenek szert, pályázati forrásból finanszírozva.
A 9 milliárd forintos keretösszegből megvalósuló program célja, hogy a vállalkozásoknak saját, korszerű honlapja lehessen, amellyel bekapcsolódhatnak az online világba és így az e-kereskedelem vérkeringésébe.
Ehhez pályázati úton kiválasztott és védjeggyel megkülönböztetett elektronikus hírközlési szolgáltatók, illetve vállalati infokommunikációs szolgáltató cégek, valamint professzionális honlapkészítő ügynökségek szolgáltatásait veheted igénybe – mint amilyen Marketinges Erika és csapata is.
A támogatási kérelmeket 2025. február 3-tól lehet benyújtani 2025. december 31-ig, vagy a teljes keret kimerüléséig.
Ha te sem szeretnél lemaradni erről a nagyszerű lehetőségről, akkor olvass tovább, hiszen a továbbiakban hasznos tippeket osztunk meg azzal kapcsolatban, hogy hogyan tudod a lehető legtöbbet kihozni ebből a pályázatból!
Hurrá, végre egy pályázat, amellyel tiéd lehet a régóta vágyott felület: egy saját, modern weboldal a vállalkozásod számára. Mámoros érzés magadat viszontlátni az online térben, azonban az már kevésbé mámoros, amikor rádöbbensz, hogy az elsőre szépnek tűnő weboldal “belül” nem is olyan szép.
A megjelenése ugyan olyan, mint amilyet szeretnél, de szép lassan kiderül, hogy a funkciók nem működnek megfelelően vagy teljesen hiányoznak, mobil eszközről nem lehet vásárlást lebonyolítani és a technikai SEO (keresőoptimalizálás) sem éppen olyan, hogy arra lehetne építkezni.
Jön a csalódás, és a “miért nem gondoltam át jobban?” és a “miért nem hallgattam a megérzéseimre?“.
Nos, bár a megérzésekkel kapcsolatban nem tudunk segíteni, azt meg tudjuk tenni, hogy felvértezünk azzal a tudással, amellyel minimálisra csökkentheted a csalódás esélyét.
Így végül egy olyan weboldalra tehetsz szert ingyen, amely nem csak esztétikus, hanem funkcionálisan is megfelelő. Ezáltal pedig képes VALÓBAN támogatni az értékesítést, és hosszú távon is kiszolgálni az üzleti céljaidat.
Ehhez azonban fontos, hogy tisztában legyél az alapokkal, valamint azzal, hogy milyen tartalmi elemekből és funkciókból tevődik össze egy modern, 2025-ben is hatékonyan működő weboldal.
Az üzleted virtuális térben történő megjelenésével számtalan olyan előnyre szert tehetsz, amelyre egyébként az “offline világban” nem. A különböző marketing megoldások pedig lehetőséget adnak arra, hogy az üzletedet szélesebb közönség ismerje meg, földrajzi korlátok nélkül.
Egy honlap önmagában azonban nem elég ahhoz, hogy a konkurenseid elé tudj kerülni: ehhez szükséged lesz a megfelelő marketing támogatásra is, amely segít abban, hogy kitűnhess a piacon.
Az olyan eszközök, mint a keresőoptimalizálás (SEO), a Google Ads kampányok és a közösségi média marketing lehetővé teszik, hogy olyanok is megismerjék a vállalkozásodat, akik nem az adott térségben élnek. Ezekkel az eszközökkel pedig nem csak az ismertségedet növelheted, hanem hatékonyan célozhatod meg azokat a potenciális vevőket, akik ténylegesen érdeklődnek a termékeid vagy szolgáltatásaid iránt.
A különböző marketing megoldásokkal ráadásul az üzleted 0-24-ben nyitva állhat a vásárlók előtt, anélkül, hogy a folyamatos fizikai jelenlétedre volna szükség.
Ezzel új perspektívát nyithatsz az értékesítés terén, hiszen az automatizált rendszerek és az online kommunikációs csatornák segítségével akkor is bevételt generálhatsz, amikor nem dolgozol aktívan.
Könnyen jött pénz könnyen megy – tartja a mondás, azonban közel sem mindegy, hogy mire és hogyan költöd el ezt a “könnyen jött” pénzt. Ha a Demján Sándor program forrásából finanszírozod az új honlapot, akkor is a te vállalkozásod pénzét használod fel, ezért rendkívül fontos, hogy a lehető legtöbbet hozd ki belőle.
Képzeld el például, hogy a születésnapodra kapsz 50.000 forintot ajándékba, amit arra szánsz, hogy vegyél magadnak valami különlegeset – például egy parfümöt. Ki is nézed a neked tetsző illatot és márkát, izgatottan várod a csomagot, majd amikor az megérkezik, hamar észreveszed, hogy csak egy olcsó, silány másolatot kaptál, amely távol áll az eredeti parfüm illatától és tartósságától. Valószínűleg fel lennél háborodva (jogosan), és nem az jutna eszedbe, hogy “áh mindegy, úgyis ajándékba kaptam a pénzt”.
Pontosan ez a helyzet a pályázati támogatásoddal is: attól, hogy a forrás külső, tehát pályázatból érkezik, a pénz a tiéd, és jogosan várhatod el, hogy a szolgáltatás (így pedig a kapott weboldal) valódi értéket képviseljen és hatékonyan támogassa az üzleti céljaidat.
Éppen ezért a szolgáltatásukat “ingyen weboldal”-ként hirdető személyekkel érdemes óvatosnak (és szkeptikusnak) lenni, hiszen ez nem ingyen pénz, hanem egy remek lehetőség arra, hogy pénzt fektess a vállalkozásodba, és így egy olyan weboldallal gyarapodj, amely megalapozza vállalkozásod sikerét az online térben.
Tehát ha te sem szeretnéd, hogy átverjenek, akkor olvass tovább, hiszen ebben a bejegyzésben megosztjuk veled, hogy milyen szempontokat érdemes figyelembe venni a webfejlesztő vagy a marketingügynökség kiválasztásánál ahhoz, hogy a maximumot hozd ki ebből a támogatásból!
A Demján Sándor Program: „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” nagyszerű lehetőség a KKV-k számára, hogy digitális jelenlétüket megalapozzák. Azonban a támogatás maximális kihasználása érdekében elengedhetetlen a megfelelő webfejlesztő vagy marketinges csapat kiválasztása.
Ehhez pedig nem árt, ha tisztában vagy azzal, hogy milyen szempontok mentén érdemes szakembert választani. A rossz döntés ugyanis nem csak a pénz elvesztegetését hozhatja maga után, de értékes idő- és energiaveszteséget okoz.
Ne feledd: a végső célod nem egy “szép” weboldal (bár ez sem hátrány), hanem az, hogy a pályázati támogatás segítségével olyan online felületet hozz létre, amely az üzletedet valóban előreviszi, hatékonyan kiszolgálva a vállalkozásod és az ügyfeleid igényeit egyaránt.
A pályázati pénz okos felhasználásával hosszú távon is támogathatod az üzleti céljaidat, ezért azt javasoljuk, hogy ne spórolj a tájékozódással és a gondos választással. Ehhez most meg is osztunk veled néhány hasznos tippet és szempontot!
Elöljáróban elmondanánk, hogy a tapasztalataink azt mutatják, hogy nem érdemes olyan vállalkozással szerződni, amely nem rendelkezik weboldal referenciával vagy azt nem hajlandó a rendelkezésünkre bocsátani. A weboldal referencia ugyanis a webfejlesztő szakmai tudásának és tapasztalatának legkézzelfoghatóbb bizonyítéka.
De mi alapján érdemes megvizsgálni a referenciákat? Mutatjuk a legfontosabb szempontokat, mely alapján könnyebb döntést hozni:
Kérj be referenciát: ha nem találsz a vállalkozás weboldalán referencia részt, akkor érdemes lehet bekérni referenciát e-mail-en vagy a weboldal kapcsolati űrlapján keresztül. Egy megbízható webfejlesztő szívesen mutatja be korábbi munkáit, hiszen ezek a büszkeségei, az ő “gyermekei”, amelyek bizonyítják a munkájának a minőségét és ezzel az ő szakmai megbízhatóságát.
Nézd meg a referencia weboldalakat több eszközről: manapság, amikor mindenki a mobiltelefonján intézi az ügyeit – vásárol, beszélget és keres – már beszélni sem kellene a reszponzív weboldal fogalmáról a webfejlesztés terén. Azonban a tapasztalatunk azt mutatja, hogy még mindig sokan vannak, akik a több százezer forintos weboldal-fejlesztési díjért cserébe egy olyan honlapot kapnak, amely nem jelenik meg megfelelően mobileszközön (vagy akár asztali gépen sem!). Éppen ezért fontos, hogy teszteld a referencia oldalakat okostelefonon, tableten és asztali számítógépen is. Figyeld meg, hogy a design és a funkcionalitás minden eszközön megfelelő-e, hiszen ez kulcsfontosságú a felhasználói élmény – és ami még fontosabb – az értékesítés szempontjából.
Kérdezz rá a neked tetsző referencia árára: elképzelhető, hogy egy webfejlesztő már 400.000 forinttól készít weboldalt, azonban értelemszerűen ez nem jelenti azt, hogy minden referencia weboldal ennyibe került. Nem mindegy ugyanis, hogy egy egyszerű, alapfunkciókkal rendelkező webshopot szeretnél például az UNAS rendszerében vagy pedig egy speciális, egyedileg fejlesztett és kifejezetten a cégedre szabott webshopot, amely a te, egyedi értékesítési céljaidat támogatja. Éppen ezért ne felejtsd el megkérdezni, hogy a dizájnban és funkciókban neked megfelelő honlap milyen ár intervallumban mozog!
Bár a magasabb ár nem mindig jelenti a magasabb minőséget, azért az általánosságban elmondható, hogy a piaci árnál lényegével alacsonyabb ár általában alacsonyabb minőséget jelent.
Miért? Azért amiért a 40% hústartalmú szalámi sem fog ugyanannyiba kerülni, mint a 90% hústartalommal rendelkező – hogy egy hétköznapi példával éljünk. Ugyan mindkettő szalámi, mégsem tartalmazza ugyanolyan arányban a legfontosabb összetevőt: a húst.
Éppen ezért pályázatok esetén is fontos (és kell is!) számolni azzal, hogy az ár meghatározó szerepet játszhat a minőségben. Ott, ahol “spórolnak” a funkciókkal és a beállításokkal, és csak tessék-lássék weboldal készül, később rengeteg problémánk lehet, ami akár ahhoz is vezethet, hogy egy teljesen új weboldalra lesz szükségünk – amelyet már bizony saját zsebből kell finanszíroznunk.
TIPP: Sajnos a pályázati lehetőségek vonzzák a „kóklereket”, akik a hirtelen megnövekedett keresletet látva “könnyű pénzt” látnak ebben a lehetőségben. Így könnyen előfordulhat, hogy a weboldalt, amit eredetileg 100.000 forintért kínáltak (hozzátennénk, hogy olyan minőségben is…), most 400.000 forintért kínálják, hiszen tudják, hogy a pályázati forrás miatt magasabb összeget is elkérhetnek érte – a különbség azonban nem fog megmutatkozni a minőségben. Éppen ezért elengedhetetlen, hogy tüzetesen átvizsgáld a számodra szimpatikus szakember vagy ügynökség referenciáit, hiszen ez az, ami valóban megmutatja azt a színvonalat és szakmaiságot, amelyet nyújtanak. A döntés a te kezedben van: a pályázati támogatásod lehet egy szuper befektetés, de rossz választás esetén anyagi kár és elvesztegetett idő- és energiabefektetés is.
Ha hosszú távú céljaink vannak a weboldallal (és miért ne lennének!?), akkor érdemes afelől is érdeklődni, hogy rendelkezésre állnak-e tapasztalt szakértők a weboldal elkészültét követő keresőoptimalizáláshoz.
A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás noha manapság egy varázsszó – amellyel könnyen megbabonázhatják az abban nem jártas ügyfelet-, NEM varázslat vagy humbuk, hanem egy rendkívül fontos aspektusa a weboldal hatékonyságának – és így a vállalkozásod hatékonyságának és sikerének.
A mostani trendek ugyanis azt mutatják, hogy a tartalmi SEO-val nagyot ugorhat a weboldal, de ez nem jelenti azt, hogy a tartalom akármilyen lehet. Egy profi szövegíró tudja, hogyan írjon olyan szöveges tartalmakat a weboldaladra – legyen az akár blogbejegyzés, akár a Rólunk rész vagy a kategóriaoldalak -, ami nem csak érdekes és figyelemfelkeltő, hanem a keresőoptimalizálás szempontjából is gyümölcsöző.
Az AI generált szövegek ezt pedig jelenleg nem tudják megfelelően megugrani. Ráadásul a Google is nyilatkozott arról, hogy 2025-ben háttérbe fogja szorítani az AI generált szövegeket – az ember által írt szöveghez képest.
Ezen felül érdemes tájékozódni arról is, hogy az adott webfejlesztő vagy marketingügynökség vállal-e karbantartást és későbbi fejlesztést az elkészült honlaphoz.
Egy jó partner a honlap indulása után sem engedi el a kezed, így kell, hogy legyen nála karbantartási szolgáltatás (havidíj ellenében), illetve utólagos fejlesztési lehetőség, amely segít, hogy a weboldal zavartalanul működjön, valamint lépést tudjon tartani a vállalkozás növekedésével és a piaci trendekkel.
Marketinges Erika és csapata büszkén vállalja korábbi munkáit, így azokat alább te is megtekintheted! Az itt látható referenciák nem csak azt mutatják meg, hogy milyen minőségben dolgozunk, de inspirációnak is jók, ha még nincs konkrét elképzelésed a weboldal design-ját vagy felépítését illetően.
Az alábbiakban összegyűjtöttük azokat az elengedhetetlen funkcionális és tartalmi elemeket, amelyek nélkülözhetetlenek egy napjainkban is hatékonyan működő weboldalhoz.
Ezek a szempontok nem csak az online jelenléted megalapozását segítik, hanem hosszú távon is biztosítják, hogy a weboldalad kiemelkedhessen a versenytársak közül.
A domain név az “online címed”, amely alapján látogatók elérhetnek, így pedig a weboldal készítés legfontosabb, úgyszólván “nulladik” lépése. Fontos, hogy egyszerű, könnyen megjegyezhető és a vállalkozásod profiljához szorosan kapcsolódó legyen.
Ha például szerszámokat árulsz, akkor a domain név lehet a www.szerszamokneked.hu. Noha számos “általános” domain cím már foglalt, ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne jó domain névre szert tenni, csak kell hozzá némi brainstorming.
Ezzel szemben a tárhely az a hely, ahol a weboldalad adatait tárolják, így ehhez egy megbízható és gyors tárhelyszolgáltató kiválasztása szükséges. A tapasztalt marketingügynökségek már pontosan ismerik ezeket, így jó esetben nem kell aggódnod amiatt, hogy rossz szolgáltatót választanak számodra.
Egy profi logó és az egységes arculati elemek – például színek, betűtípusok és grafikai elemek – nem csak a márkaépítést segítik, de látványosan megkülönböztetnek a versenytársaktól is.
Milyen a jó logó?
Egy rövid, de ütős bemutatkozó szöveg segít a látogatóknak megérteni, hogy ki vagy és mivel foglalkozol. Itt ismertetheted:
A cég történetét és a csapatot
A vállalkozásod legfontosabb értékeit, erősségeit és tapasztalatait, amelyek megmutatják, miért te vagy a legjobb választás a potenciális ügyfeleid számára
Ez a rész – vagyis részek – adják a vállalkozásod weboldalának egyik legfontosabb komponenseit, hiszen közvetlenül az értékesítéssel kapcsolatosak. Ide tartozik:
A termékek általános bemutatása és a kategóriaoldalak
A termék- vagy szolgáltatásoldalak: részletes leírással az adott termékről/szolgáltatásról, előnyök kiemelésével, pontos árral, készletinformációval és kiszállítással/elérhetőséggel kapcsolatos tudnivalókról
Képek és videók a termékekről/szolgáltatásokról: profi képekkel és videókkal még inkább átadhatod a termékkel kapcsolatos jellemzőket és előnyöket – és ezek a vizuális elemek egyébként nem is hiányozhatnak a weboldaladról.
Ez megkönnyíti a látogatók számára, hogy megtaláljanak téged és gyorsan kapcsolatba léphessenek veled – akár online, akár a fizikai üzletedben. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy az alábbi adatok és elemek megjelenjenek:
Kapcsolatfelvételi űrlap vagy árajánlatkérési űrlap: ez lehetőséget ad arra, hogy a potenciális ügyfelek egyszerűen érdeklődjenek vagy árajánlatot kérjenek a weboldalon keresztül.
Elérhetőségek: telefonszám, e-mail cím, közösségi média felületek és fizikai üzlet esetén cím.
Térkép: a weboldalon elhelyezett interaktív térkép segít a látogatóknak könnyen megtalálni a fizikai boltodat vagy irodádat, ezzel még egyszerűbbé téve a személyes látogatást.
A GDPR előírásai miatt (is) elengedhetetlen, hogy weboldalad megfeleljen a jogszabályoknak. Egy jól megírt adatvédelmi nyilatkozat és felhasználási feltételek biztosítják, hogy vállalkozásod jogilag védve legyen. Ez amellett, hogy a te érdekedet szolgálja, bizalmat épít a vevőkben.
“A legjobb reklám az ajánlás” – és valóban. Éppen ezért ez a rész nem hiányozhat a weboldaladról. A pozitív vélemények és korábbi munkák bemutatása növeli a bizalmat az új látogatókban: ehhez használj képeket, rövid leírásokat vagy hiteles ügyfélidézeteket.
Ez nem csak az ügyfeleid szempontjából fontos, hanem a keresőoptimalizálás (SEO) miatt is. Az a vállalkozás ugyanis, amelyik folyamatosan friss és hasznos tartalmakkal tölti fel a weboldalát “értékesebbnek” bizonyul a Google szemében. Ehhez használj:
Blogbejegyzéseket: érdekes, hasznos és releváns témákkal, legalább 3000 karakter hosszúságban, a legfontosabb kulcsszavakkal.
Újdonságokkal kapcsolatos híreket: bármi, ami új a vállalkozás vagy annak termékei/szolgáltatásai kapcsán és érdekelheti a vevőidet (például: új termékkínálat bevezetése, megújult gyártási technológia stb.)
GY.I.K.-et: a Gyakori Kérdések, vagyis a GY.I.K. szintén kulcsfontosságú szerepet tölt be vevői szemszögből. Ezt mindig frissítsd olyan kérdésekkel, amelyek időközben relevánssá válnak, mert újra és újra felmerülnek. Ezzel végső soron nem csak a vevőket segíted, hanem magadat is, hiszen így kevesebb e-mailt vagy telefonhívást kell kezelned.
Ahogy azt fentebb többször is megemlítettük, a megfelelő SEO (vagyis keresőoptimalizálás) elengedhetetlen ahhoz, hogy a weboldalad hatékony legyen.
A SEO ugyanis közvetett, de lényeges hatást gyakorol az értékesítésre, hiszen jelentős mértékben növelheti a weboldal láthatóságát és forgalmát a keresőmotorok találati listáján. Röviden: a SEO felel tehát azért, hogy a weboldalad jobb pozíciót kapjon a Google találati listáján.
Ehhez jelenleg nem elegendőek az AI által generált szövegek, ráadásul a Google is jelezte, hogy 2025-ben háttérbe fogja szorítani azokat a tartalmakat, amelyeket nem ember készített, hanem AI generált.
A SEO-hoz tartozik:
A technikai SEO: ez a weboldal készítésekor rendkívül fontos aspektus, amellyel egy tapasztalt, profi webfejlesztő pontosan tisztában van. Ide tartozik: a felhasználóbarát felület, a reszponzív design, a weboldal sebességének optimalizálása, az URL struktúra, a meta címkék és leírások, valamint az SSL tanúsítvány is.
A tartalmi SEO: erről az előző szekcióban már írtunk dióhéjban (Folyamatosan frissülő tartalmak: blogbejegyzések és újdonságok). Itt azonban még, amit fontos megemlíteni a kulcsszavak megfelelő használatát és elhelyezését a weboldalon, valamint az állandó frissítést és optimalizálást az aktuálisan kirajzolódó SEO trendek szerint.
További tényezők: linképítés, helyi SEO, UX (felhasználói élmény) stb.
A tartalmi SEO kapcsán fontos megemlítenünk, hogy a tartalmak elkészítése (weboldal szövegek és blogbejegyzések megírása, fotók vagy videók készítése) NEM tartozik bele egyetlen weboldal készítő munkájába sem, így ezeket a tartalmakat vagy nekünk kell biztosítani vagy pedig megbízhatunk profi fotóst és szövegírót ezek elkészítésével.
Ez egyébként azért előnyös, mert az így gyártott színvonalas szöveges és képes tartalmak aztán más felületeken is felhasználhatóak, például a közösségi média oldalainkon, hirdetések létrehozásakor vagy akár offline anyagokhoz; szórólapokhoz, plakátokhoz vagy kiajánlókhoz.
A reszponzív design biztosítja, hogy a weboldalad minden eszközön – legyen az mobil, tablet vagy asztali gép – megfelelően jelenjen meg és működjön. Ez manapság alapkövetelmény, amelyet minden webfejlesztőnek tudnia kell biztosítani. Főleg, ha figyelembe vesszük azt a tényt, hogy 2023-ban a globális e-kereskedelmi értékesítés 72%-a mobileszközökön keresztül történt.
Noha a mobilbarát megjelenést bárki megígérheti számodra, ezért elengedhetetlen a webfejlesztő referenciáinak áttekintése. Ennek során ugyanis hamar bizonyosságot szerezhetsz arról, hogy VALÓBAN megvalósítja-e a reszponzív dizájnt az adott szakember.
Ha mobilról megnyitod az általa készített referencia weboldalt, és az nem a kijelződnek megfelelően jelenik meg, hanem úgyszólván “szétesik” vagy “szétcsúszik”, akkor az máris egy árulkodó jel arról, hogy nem jó választás az adott fejlesztő.
A pályázatok vonzzák azokat, akik nem a minőséget, hanem a gyors haszonszerzést helyezik előtérbe, azonban ha körültekintően választasz szakembert, akkor a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” támogatással egy olyan weboldalra tehetsz szert, amely hosszú távon is hatékonyan szolgálja az üzleti céljaidat.
Reméljük, hogy ezzel a bejegyzéssel mi is hozzájárulhattunk mindehhez, így segítve abban, hogy a pályázati támogatásod egy szuper befektetés lehessen majd, amellyel a vállalkozásod szintet tud lépni.
Egyébként professzionális weboldalkészítőként már a mi regisztrációnk is folyamatban van, így amennyiben meggyőztek téged a referenciáink és a szakmai érveink, vedd fel velünk bátran a kapcsolatot, ha kérdésed van vagy árajánlatot szeretnél kérni!
Marketinges Erika és csapata tisztában van a pályázati pénz értékével, és azzal, hogy ez a te vállalkozásod jövőjének az alapja, éppen ezért nálunk színvonalas szolgáltatást és valódi értéket kapsz a pénzedért cserébe, amelyet korábbi munkáink és hosszú évekre visszanyúló partneri kapcsolataink is bizonyítanak.
Szeretnél szakértő segítséget? Tudj meg többet szolgáltatásunkról:
Mit jelent ez?
Dióhéjban ez azt jelenti, hogy a hirdetéskezelési szolgáltatásunk elérte az egyik legmagasabb kitüntetést, így a Google által bizonyítottan maximalizáljuk az ügyfeleink kampányainak sikerességét.
Kövess Facebook-on! LinkedIn-en! Instagram-on! YouTube-on! TikTok-on!
Szolgáltatások:
Copyright © 2025 – Minden jog fenntartva – rev.2.52
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |