SOCIAL
Facebook VAGY Instagram
68.500 Ft / hó
egy oldal kezelése
SOCIAL PRO
Facebook ÉS Instagram
85.500 Ft / hó
két oldal kezelése
TIKTOK
360.000 Ft-tól/hó
videós tartalmakkal
A feltüntetett árak és más tájékoztatások nem minősülnek ajánlattételnek, ez csupán felhívás ajánlattételre.
A közösségi médiát valamennyien ismerjük és használjuk: egyre jobban átszövi a mindennapjainkat, mialatt hatással van az életünkre, az ízlésünkre, a társas kapcsolatainkra és természetesen a vásárlási döntéseinkre is. A közösségi média olyan online felületeket takar, melyeknek elsődleges célja – nevükből adódóan – a közösségépítés: így pedig a barátokkal, rokonokkal való kapcsolatfelvétel, kapcsolattartás, valamint új kapcsolatok kiépítése. Ezeknek a kapcsolatoknak és interakcióknak a kiépítése azonban nem csak üzenetek formájában történhet, hanem tartalmak megosztásával, kommentekkel, illetve különböző reakciókkal (pl. like – kedvelés). A közösségi média lehetővé teszi, hogy a felhasználók tartalmakat készítsenek és osszanak meg az általuk választott célközönséggel különböző formában (pl. kép, videó, szavazás stb.), valamint szabadon (viszonylag kevés korlátozással) megosszák a véleményüket egy-egy témában,.
Hazánkban a legnépszerűbb közösségi média felületek közé tartozik jelenleg a Facebook, a YoutTube, az Instagram, a LinkedIn, valamint a TikTok. Mindegyik platformnak megvannak a sajátosságai, éppen ezért a maga előnyei és hátrányai is. Míg a LinkedIn-en például egy szűkebb, főként szellemi munkát végző réteget érthetünk el, addig mondjuk a Facebook-on effektíve akárkit, hiszen valamennyi demográfiai jellemzővel és érdeklődési körrel rendelkező felhasználó jelen van rajta.
Az online marketingben általában rendkívül nagy figyelmet fordítanak a szakemberek a közösségi média platformokra, jobban mondva a közösségi média marketingre. Itt többféle marketing eszköz is bevethető, így például a tartalommarketing, az influenszer marketing vagy éppen a PPC alapú hirdetések.
A közösségi média marketing esetén általánosságban elmondható, hogy az algoritmus azokat a felhasználókat és üzleti profilokat fogja előnyben részesíteni, amelyek aktívak, és folyamatosan érdekes, informatív vagy pedig szórakoztató tartalommal látják el a követőiket. Ez azért fontos számukra, mert minél több időt tölt egy felhasználó a felületükön, annál nagyobb eséllyel kattint rá reklámokra, így növelve az adott platform bevételeit. Így vállalkozásként a cél a folyamatos, minőségi tartalom létrehozása (legyen szó akár organikus, akár fizetett tartalomról), amely a felhasználót újra és újra arra készteti, hogy a platformra látogasson, és minél több időt töltsön el ott.
Kövess Facebook-on! LinkedIn-en! Instagram-on! YouTube-on! TikTok-on!
Szolgáltatások:
Copyright © 2025 – Minden jog fenntartva – rev.2.52