loader image

Közösségi média oldalkezelés

KM_icon_W

Közösségi média oldalkezelés árak

SOCIAL

Közösségi média oldalkezelés

Facebook VAGY Instagram

62.000 Ft / hó

egy oldal kezelése

+ bővebben

SOCIAL PRO

Közösségi média oldalkezelés

Facebook ÉS Instagram

78.000 Ft / hó

két oldal kezelése

+ bővebben

TIKTOK

tiktok hirdetés

TikTok kezelés

360.000 Ft-tól/hó

videós tartalmakkal

+ bővebben

A feltüntetett árak és más tájékoztatások nem minősülnek ajánlattételnek, ez csupán felhívás ajánlattételre.

Blogbejegyzések közösségi média témában:

Közösségi média, népszerű platformok Magyarországon

A közösségi médiát valamennyien ismerjük és használjuk: egyre jobban átszövi a mindennapjainkat, mialatt hatással van az életünkre, az ízlésünkre, a társas kapcsolatainkra és természetesen a vásárlási döntéseinkre is. A közösségi média olyan online felületeket takar, melyeknek elsődleges célja – nevükből adódóan – a közösségépítés: így pedig a barátokkal, rokonokkal való kapcsolatfelvétel, kapcsolattartás, valamint új kapcsolatok kiépítése. Ezeknek a kapcsolatoknak és interakcióknak a kiépítése azonban nem csak üzenetek formájában történhet, hanem tartalmak megosztásával, kommentekkel, illetve különböző reakciókkal (pl. like – kedvelés). A közösségi média lehetővé teszi, hogy a felhasználók tartalmakat készítsenek és osszanak meg az általuk választott célközönséggel különböző formában (pl. kép, videó, szavazás stb.), valamint szabadon (viszonylag kevés korlátozással) megosszák a véleményüket egy-egy témában,.

Hazánkban a legnépszerűbb közösségi média felületek közé tartozik jelenleg a Facebook, a YoutTube, az Instagram, a LinkedIn, valamint a TikTok. Mindegyik platformnak megvannak a sajátosságai, éppen ezért a maga előnyei és hátrányai is. Míg a LinkedIn-en például egy szűkebb, főként szellemi munkát végző réteget érthetünk el, addig mondjuk a Facebook-on effektíve akárkit, hiszen valamennyi demográfiai jellemzővel és érdeklődési körrel rendelkező felhasználó jelen van rajta.

Az online marketingben általában rendkívül nagy figyelmet fordítanak a szakemberek a közösségi média platformokra, jobban mondva a közösségi média marketingre. Itt többféle marketing eszköz is bevethető, így például a tartalommarketing, az influenszer marketing vagy éppen a PPC alapú hirdetések.

A közösségi média marketing esetén általánosságban elmondható, hogy az algoritmus azokat a felhasználókat és üzleti profilokat fogja előnyben részesíteni, amelyek aktívak, és folyamatosan érdekes, informatív vagy pedig szórakoztató tartalommal látják el a követőiket. Ez azért fontos számukra, mert minél több időt tölt egy felhasználó a felületükön, annál nagyobb eséllyel kattint rá reklámokra, így növelve az adott platform bevételeit. Így vállalkozásként a cél a folyamatos, minőségi tartalom létrehozása (legyen szó akár organikus, akár fizetett tartalomról), amely a felhasználót újra és újra arra készteti, hogy a platformra látogasson, és minél több időt töltsön el ott.

Közösségi média oldalkezelést szeretnék
Üzenetküldés
Általános ajánlatkérés
Miben segíthetek?
Kapcsolatfelvételi adatok
környezetbarát iroda
állatbarát iroda

Copyright © 2023 – Minden jog fenntartva – rev.2.29

Közösségi média oldalkezelést szeretnék
Hirdetéskezelést szeretnék