loader image

Hirdetéskezelés

Hirdetéskezelés

Szólítsd meg OTT és AKKOR a célcsoportodat, ahol és amikor a legoptimálisabb!

Professzionálisan megtervezett és kivitelezett hirdetésekkel te is új szintre léphetsz a vállalkozásoddal.
Gyakorlatilag mindegy, hogy milyen szektorban tevékenykedsz, hiszen a Google és a közösségi média platfomok kínálta lehetőségekkel szinte bárhol elérheted a potenciális ügyfeleidet, ahol jelen vannak, így pedig:

  • A Google keresőben (a „legaktívabb” érdeklődési szakaszban)
  • A Google partner oldalain (így például egy népszerű hírportálon, sokak által látogatott weboldalon vagy blogon)
  • A YouTube-on (pl. a főoldalon vagy beágyazott videóként)
  • A Google Térképen (pl. fizikális üzletként, étteremként stb.)
  • A Google Shopping hirdetéseivel a terméksávban (webshopod termékeivel)
  • A Facebookon, Instagramon, TikTokon…


Segítünk számodra megtalálni a legideálisabb hirdetési típust.

Mindig frissen tartjuk a tudásunkat, így akár olyan újdonságokat is kiaknázhatsz, amelyeket versenytársaid még nem.

Ügynökségünk hivatalos Google Partner.

Hirdetéskezelés árak

Közösségi

Facebook hirdetési kampányok optimalizálása és költség

Facebook és Instagram hirdetések

65.000 Ft-tól

+ min. 75.000 Ft hirdetési keret

+ bővebben

Google

Ads és YouTube kampányok optimalizálás és költség - Online marketing

Google Ads és YouTube hirdetések

55.000 Ft-tól

+ min. 90.000 Ft hirdetési keret

+ bővebben

Shopping

Shopping kampányok optimalizálás és költség - Online marketing

Google Ads Shopping

70.000 Ft-tól

+ min. 120.000 Ft hirdetési keret

+ bővebben

A feltüntetett árak és más tájékoztatások nem minősülnek ajánlattételnek, ez csupán felhívás ajánlattételre.

Blogbejegyzések hirdetéskezelés témában:

Mi a különbség a Google Ads hirdetés és a keresőoptimalizálás (SEO)között.

A Google Ads-ot és a keresőoptimalizálást (vagy más néven SEO-t) sokszor keverik vagy pedig egymás szinonimájaként használják laikus berkekben, pedig két teljesen különböző szakértelmet igénylő területről van szó.

Google hirdetéskezelés

A Google Ads olyan fizetett hirdetési formát takar, amely célzott, kattintás alapú (úgynevezett PPC – Pay Per Click) reklámot tesz lehetővé. Az így beállított hirdetések a Google kiemelt helyein jelennek meg, például a találati lista elején (keresési hirdetések) vagy pedig a Google display hálózatán (vizuális hirdetések), ezáltal pedig a különböző partner oldalakon (például egy online hírportál weboldalán vagy egy sokak által látogatott gasztroblogon stb.). A Google Ads egyik fő jellemzője, hogy csak a kattintásokért kell fizetni, a megjelenésért önmagában nem, ezáltal kisebb hirdetési költséggel is képesek lehetünk jó eredményeket elérni. A Google Ads célja, hogy összekapcsolja a felhasználót olyan tartalmakkal, amelyek a legjobban szolgálják az adott igényét. Ha például szobabiciklit szeretne vásárolni, akkor olyan weboldal(ak) fizetett hirdetéseit jeleníti meg, amelyek ezt a terméket kínálják.

A Google Ads esetén fontos szerepet tölt be az úgynevezett remarketing kampány is, amely kifejezetten azokat a felhasználókat célozza meg, akik korábban már jártak a weboldalunkon. Ezzel egy olyan rétegnek jeleníthetjük meg a hirdetéseinket, akik már nagy eséllyel érdekeltek abban, hogy vásároljanak tőlünk. A remarketing azonban más stratégiát igényel, mint egy „sima” Google hirdetés, hiszen itt arról kell meggyőznünk a felhasználót, hogy folytassa a korábban félbehagyott vásárlási folyamatot. Erre egy tipikus példa, amikor meglátogatjuk egy cipőbolt weboldalát, a kosárba helyezünk egy adott terméket, de vásárlás nélkül távozunk, azonban ezt követően többször szembejön velünk az adott termék vagy weboldal hirdetés formájában. Ez azért történik, mert felkerültünk a korábban meglátogatott weboldal remarketing listájára.

Keresőoptimalizálás

A Google Ads-szal szemben a keresőoptimalizálás, vagyis a SEO az organikus, azaz a nem fizetett tartalmak „erejét” használja. A SEO célja, hogy a weboldal minél előkelőbb helyet foglaljon el a Google találati listáján fizetett hirdetések nélkül, ezzel segítve, hogy minél több felhasználó találjon rá az adott webhelyre. A keresőoptimalizálás általánosságban lassabban működik, mint a Google Ads, és inkább hosszútáv futás, semmint rövidtáv, azonban rendkívül kifizetődő vele foglalkozni. A SEO ugyanis amellett, hogy segít minket előrébb kerülni a Google találati listájában, bizalmat is épít, hiszen a találati lista első oldalán lévő weboldalakban jobban megbíznak a felhasználók.

A SEO számos különböző területből tevődik össze, éppen ezért roppant komplex szakértelmet igényel. A Google algoritmusa a rangsorolásnál számos különböző tényezőt vesz figyelembe, így ezek alapján két csoportot különböztethetünk meg, amivel érdemes foglalkozni: az on-page SEO-t és az off-page SEO-t.

On-page SEO

Az on-page SEO-ra közvetlenül hatással vagy, hiszen ide tartozik minden olyan dolog, ami a weboldaladon és a „háttérben” zajlik. Ezáltal a korábban említett webergonómiai tényezők (pl. a weboldal felépítése, sebessége és a különböző eszközökre optimalizáltság), SSL használata, URL struktúra, címsorok, meta leírás, navigáció, különböző formázások, képek (ALT tagok), 404-es oldal, a minőségi, friss tartalom, kifelé mutató linkek stb.

On-page SEO

Az off-page SEO ezzel szemben a külső tényezőkre utal, tehát valamennyi olyan tevékenységre, ami az adott weboldalon kívül zajlik. Ilyenek például a külső linkek is, tehát azok a hivatkozások, amelyek más weboldalakról mutatnak a tiédre. Természetesen más weboldalak csak akkor fognak hivatkozni rád, ha minőségi, releváns és hiteles tartalmat közvetítesz a felhasználók felé, és a weboldalad is rendben van. Ahhoz tudnánk ezt hasonlítani, mint amikor egy szakdolgozatban vagy egy könyvben a szerző más szerzők publikációjára vagy művére hivatkozik – itt is rendkívül fontos a relevancia és az aktualitás.

Éppen ezért az off-page SEO-val akkor érdemes elkezdeni érdemben foglalkozni, ha az on-page SEO már rendben van, hiszen egy nem megfelelően optimalizált weboldalra felesleges további forgalmat terelni. Persze, tökéletes keresőoptimalizálás nem létezik, azonban a megfelelő szakértelemmel kiváló eredményeket érhetünk el.

Mennyibe kerül egy Google hirdetés 2024-ben?

A kérdés, ami minden újonnan „belépő” hirdetőt vagy kezdő vállalkozót foglalkoztat. Mennyibe kerül egy Google hirdetés? Megéri számomra itt hirdetni vagy keressek más alternatívát?

Ha még sosem hirdettél a Google Ads platformján, vagy viszonylag kevés tapasztalod van az itt futó hirdetésekkel kapcsolatban, akkor biztosan téged is foglalkoztat a gondolat, hogy mit kapsz a pénzedért és vajon megtérül-e a befektetés.

Nos, a Google Ads egy rendkívül összetett rendszer, mégis sosem volt még ilyen egyszerű hozzáférni, mint manapság. Óriási lehetőséget kínál a kkv-k számára is (igen, számodra is!), éppen ezért ebben a bejegyzésben megkíséreljük bemutatni azoknak a tényezőknek egy részét, amelyek hatással vannak a hirdetések árára. Később pedig konkrétabb összegekről is szó lesz, amelyekkel érdemes lehet elindulni vállalkozásként. Lássuk hát a részleteket!

Elöljáróban a Google Ads-ról

Ahhoz hogy megértsd a Google Ads árképzését, elengedhetetlen, hogy tisztában legyél alapszinten a rendszer működésével. Ami egyébként is elengedhetetlen ahhoz, hogy hirdess, még akkor is, ha más kezeli a kampányaidat – csak így lehetséges ugyanis, hogy reális elvárásokkal és a megfelelő alapokkal felvértezve vesd bele magadat a hirdetések világába.

A Google Ads egy kattintás alapú hirdetési szolgáltatás (erről részletesen lejjebb), amely az információ és a mesterséges intelligencia erejét használja az emberek elérésére. Az általuk kínált szolgáltatások és a különböző hirdetési típusok lehetővé teszik, hogy személyre szabott, releváns üzenetekkel érd el a potenciális ügyfeleidet. A rendszer számos, a felhasználók által önként megadott információt, tevékenységet és keresési előzményt felhasznál a maximális hatékonyság érdekében. Mivel manapság már szinte mindenki „online” – ki így, ki úgy-, ezért a Google hirdetéseket roppant nehéz kikerülni 2024-ben, akár egyszerű felhasználók, akár vállalkozók vagyunk.

Mielőtt pedig belevetnénk magunkat a részletekbe, rögtön egy tévhitet is szeretnénk eloszlatni: nem az kerül a legelső helyre, aki a legtöbbet költi hirdetésekre. Legalábbis a hirdetések minősége és relevanciája nem kevésbé mérvadó, mint a rájuk fordított összeg. Éppen ezért ez egy kitűnő lehetőség akkor is, ha nem áll a rendelkezésedre havi több milliós marketing büdzsé.

Azzal azonban fontos tisztában lenned, hogy mivel egy rendkívül komplex szolgáltatásról beszélünk, ezért nincsenek fix kattintási árak. Ami nem azt jelenti, hogy ne lehetne kalkulálni valamilyen összeggel, pusztán azt, hogy érdemesebb inkább egy intervallummal számolni. De ebben a bejegyzésben később konkrétabb árakat is írunk. Addig is lássuk a legfontosabb tudnivalókat!

Hogy néz ki egy Google hirdetés és hol található?

Az alábbi fotón szemléltetjük, hogy hogyan is fest egy search (keresési) hirdetés, illetve egy display (vizuális) hirdetés.

Google hirdetéskezelés
Hirdetéskezelés árak - Google Display

Keresési hirdetések

A search kampányok, vagyis a keresési hirdetések a Google keresőjében megjelenő hirdetések, amelyek azoknak jelennek meg, akik aktívan keresnek a Google-ön egy bizonyos terméket vagy szolgáltatást. Így például egy kozmetikai terméket, autó alkatrészt vagy éppen biztosító céget vagy rendezvény helyszínt. Ezek a hirdetések javában a találati lista elején jelennek meg, ahogy az a képen is látható.

Display (vizuális) hirdetések

Ezzel szemben a display hirdetések azokat a vizuális hirdetéseket jelölik, amelyek a Google különböző parteroldalain jelennek meg (például hírportálokon, online magazinok oldalán), valamint a Google tulajdonában lévő felületeken (pl. YouTube, G-mail). Ez világszerte körülbelül 35 millió webhelyet és alkalmazást jelent. A display hirdetések esetén a felhasználók nem (vagy nem feltétlenül) keresik az adott terméket vagy szolgáltatást, azonban nagy esély van rá, hogy érdekeltek a megvásárlásában.

Ilyen lehet például egy jól felépített (és jól beállított) kampány egy gyerekjátékokat forgalmazó webshop számára. A felhasználó nem feltétlenül kereste aktívan a „fa játékautó” kifejezést, de mivel a megfelelő üzenettel, a megfelelő helyen és időben érte el az ajánlatunk, ezért megvásárolja azt.

Ezen kívül a YouTube hirdetések, a Shopping hirdetések és a különböző alkalmazásokban megjelenő hirdetések is a Google Ads-hez tartoznak, de ezekre most kevésbé fogunk kitérni ebben a bejegyzésben.

Miért érdemes vállalkozóként a Google hirdetéseket választani?

Ahogy fentebb említettük, a Google Ads egy kattintás alapú hirdetési platform, amire az angol PPC (Pay Per Click) mozaikszó is utal. Ez azt jelenti, hogy csak a kattintásért fizetsz, a megjelenésért önmagában nem. A CPC (Cost Per Click) fogja megmutatni az egy kattintásért fizetett összeget.

Hogy jobban megértsd, miért érdemes vállalkozóként ezt a hirdetési módot választanod, hozunk egy klasszikus ellenpéldát az „offline” világból. Míg egy szórólap esetén ugyanis kénytelen vagy azokért a példányokért (megjelenésekért) is fizetni, amelyek nem relevánsak számodra (=szinte azonnal a kukában landolnak), addig a Google Ads esetén ez nem így van.

Ha például valaki rákeres a „fogorvos” szóra a Google-ön, és megjelenik számára a hirdetésed, de NEM kattint rá, akkor ez a megjelenés számodra ingyen volt. Ha rákattint, és ellátogat a weboldaladra, akkor te ezért a kattintásért egy X összeget fogsz fizetni – a kattintási árakról lejjebb olvashatsz majd. Azonban ez esetben egy potenciális ügyfélről beszélünk, aki esélyes, hogy ténylegesen igénybe veszi a szolgáltatásodat.

Mindez persze nem jelenti automatikusan, hogy egy offline (vagy részben offline) kampánnyal ne lehetne nagyot menni, viszont az tény, hogy egy Google hirdetéssel sokkal pontosabb képet kaphatsz arról, hogy mire ment el a pénzed. Ezáltal pedig sok esetben hatékonyabban, mérhetőbben és olcsóbban tudsz hirdetni. Így pedig a ROAS (hirdetési költségek megtérülése), valamint akár a ROI is jobb lehet.

Mi az, ami hatással van a kattintások árára?

Kulcsszó, aukciós rendszer, minőségi mutató...

Három fontos alapfogalom, amelyet ismerned kell ahhoz, hogy megértsd a rendszer működését – és így az árazást is.

Kulcsszó

Kezdjük a kulcsszavakkal, amelyek alapjában véve fogják meghatározni a hirdetés teljesítményét – és azt, hogy mennyibe is kerül majd egy kattintás. Ezek olyan, a vállalkozásodat jellemző szavak vagy kifejezések, amelyek tükrözik az általad kínált termékeket vagy szolgáltatásokat. Ha például utazási irodád van, és egy 10 napos thaiföldi kirándulást szeretnél promotálni, akkor például ezek lehetnek: thaiföld, thaiföld utazás, thaiföld nyaralás, phuket thaiföld és a többi… DE: természetesen nem ugyanakkora a verseny a különböző kulcsszavak esetén, ami azt is jelenti, hogy az egyes kulcsszavak kattintási költsége is más lesz. Röviden egyelőre ennyit a kulcsszavakról.

Aukciós rendszer

Az aukciós rendszer egy másik fontos fogalom, hiszen ez az a szisztéma, ami lehetővé teszi, hogy meghatározd, hogy egy kattintásért maximum mennyit szeretnél/tudsz fizetni. Az aukciós rendszer amellett, hogy bizonyos fajta sorrendet alakít ki a hirdetők között, biztosítja azt is, hogy ne hirdesd el az egész vagyonodat két nap leforgása alatt.

Minőségi mutató

Azonban a végső rangsor nem az alapján alakul ki, hogy ki fizeti a legtöbbet. Ugyanis ha neked jobb a hirdetésed, mint a versenytársaidnak, akkor nem csakhogy előrébb kerülsz (/többször jelensz meg), de ráadásul a Google olcsóbb kattintási költséggel is „megjutalmaz”! Emiatt pedig nem szabad figyelmen kívül hagyni sem a hirdetés szövegét, sem pedig a céloldal minőségét.

Igen, jól olvastad, a weboldalad, vagyis a landing page minősége is kritikus szempont, ha jól akarsz teljesíteni a Google hirdetéseiddel. A korábban említett kulcsszó pedig itt is fontos, hiszen mind a hirdetés szövegének, mind pedig a hirdetési céloldalnak erre kell fókuszálnia. Ez azért fontos, mert a Google-nek az az érdeke, hogy a felhasználó számára legrelevánsabb találatokat jelenítse meg – érhető hát, hogy a minőség maximalizálására szeretné ösztönözni a hirdetőket is. A „minőség” azonban itt NEM egy szubjektív vélemény, hanem a felhasználók és a Google rendszerének az „értékítélete”.

És így elérkeztünk az utolsó fogalomhoz, azaz a minőségi mutatóhoz. A hirdetéseidet ugyanis a Google úgynevezett minőségi mutatóval (1-től 10-ig terjedő skála) értékeli. Ez a minőségi mutató pedig szintén nagyon fontos lesz a kattintási költségeid tekintetében. Minél jobb ugyanis a minőségi mutató, annál olcsóbb kattintást tesz számodra lehetővé a Google.

Mi az, ami még hatással lehet a kattintások árára?

Ahogy fentebb említettük, a Google Ads árképzését számos olyan tényező befolyásolja, amelyre hatással vagy. A hirdetésed és az érkezőoldalad (/weboldalad) minősége mellett ezek még az alábbiak lehetnek:

  • a választott kulcsszavak és kizáró kulcsszavak

  • a költségkeret

  • a hirdetés ütemezése

  • a választott hirdetési típus (például a display hirdetés általában olcsóbb, mint a keresési)

  • a hirdetés beállítások (ha profi hirdetéskezelő állítja be, akkor ezzel nagy eséllyel nem lesz problémád)

  • folyamatos nyomonkövetés és optimalizálás

és a többi.

Vannak azonban olyan tényezők is, amelyek tőled függetlenek. Tehát bármit csinálsz, ezekre vajmi kevés ráhatásod lesz. A különböző külső és belső tényezőkkel kapcsolatban viszont fontos tudnod, hogy nincs a Google által kiadott konkrét lista vagy „kisokos”, ami részletesen taglalná ezeket. A leírtak pusztán a szakmabeliek tapasztalatai és a Google által részben biztosított információk alapján tevődnek össze.

A kattintások árára hatással lehet még:

  • az adott szektor (pénzügyi szektorban például drágább egy kattintás, mint mondjuk a vendéglátásban)

  • a piaci trendek

  • az iparágban tapasztalható verseny intenzitása

és a többi.

Ez a lista a teljesség igénye nélkül készült (és nehéz is lett volna a teljesség igényével összeállítani), azonban ad elöljáróban egy kis képet az árképzés komplexitásáról.

Na de akkor mennyibe is kerül egy Google hirdetés?

És mennyi az az összeg, amivel érdemes elindulni? Lentebb részletezzük a költségeket a különböző hirdetések esetén.

Google hirdetések ára 2024-ben

Kezdjük a rossz hírrel: pontos árakat sem mi, sem pedig más szakmabeli nem fog tudni neked biztosítani. Ennek pedig rengeteg (fentebb is részletezett) oka van. Nem ugyanannyiba kerül egy kattintás az ingatlan szektorban és a gyógyszeriparban, ahogy egy városra vagy megyére történő célzásnak sem annyi a CPC-je (kattintásonkénti ára), mint egy országos kampánynak. A kattintási árak a pár tíz forinttól egészen az ezer forint körüli összegekig terjedhetnek.

A jó hír viszont az, hogy tudunk neked mondani körülbelüli összegeket, amelyek jó támpontot adhatnak indulásképp.

Ha például egy városra vagy megyére szeretnél hirdetni, mert mondjuk klímaberendezéseket árusítasz és szerelsz fel, akkor ahhoz, hogy elegendő alkalommal jelenjen meg a hirdetésed minimum 3500 Ft / nap költségkerettel kell számolnod. Ez Pest megye esetén azonban megint csak nem valid, hiszen itt sokkal jelentősebb a verseny.

Ha egy nagyobb régióra vagy térségre kiterjedő hirdetéseket szeretnél, akkor a 8000 Ft / nap költségkeret jó kezdés lehet. A Google-nek kell egy kis idő, amíg „betanul”, azonban ez pár hét alkalmával megtörténik, így ezt követően elkezded majd látni az eredményeket is.

Az országos hirdetés már nagyobb büdzsét igényel, itt ugyanis mindenkivel versenybe kell szállnod – azzal is, aki csak mondjuk Nyíregyházán hirdet. Ezért itt minimum 15.000 Ft-os napi költségkeret kell ahhoz, hogy jó eredményeket tudj elérni. Természetesen itt sem mindegy azonban, hogy milyen szektorban tevékenykedsz, így ez az összeg plusz-mínusz irányba változhat valamennyit.

A fent részletezett költségek azonban mindössze iránymutató jellegűek, természetesen a határ a csillagos ég, ha hirdetésekről van szó. De ahogy fentebb említettük, nem feltétlenül az nyer, aki többet fizet, SŐT! Akár kisebb cégek, kisebb költségkerettel is beszállhatnak a versenybe, és egy jobban beállított, minőségibb hirdetéssel maguk mögé utasíthatják a nagyobb cégeket is.

Havi hirdetési költségkeret

A havi hirdetési keret meghatározásához tehát fontos figyelembe venni a hirdetési lokációt és az adott iparágat is, amelyben tevékenykedsz. Általánosságban elmondható, hogy körülbelül havi 90-100 ezer forint megfelelő lehet indulásképp, azonban ez nagyban függ a fent taglalt részletektől.

Ha a hirdetéseid kezelésével szakembert bízol meg, akkor ehhez még hozzájön a hirdetéskezelési költség, ami általában magában foglalja a kampány megtervezését, a grafikai anyagok előállítását (display hirdetés esetén), a hirdetésszöveg megírását, a célzások beállítását, valamint a kampány felügyeletet – tehát relatíve mindent, ami fontos lehet egy jól teljesítő hirdetéshez. A szakember kiválasztásnál azonban érdemes megfontoltan dönteni, hiszen könnyen rossz „üzletet” köthetünk, ha nem mozgunk otthonosan a Google Ads világában.

De akkor kit érdemes megbízni Google hirdetéskezeléssel?

Többek között azért is osztottuk meg veled a fenti információkat és költségeket, hogy figyelembe tudj venni valamennyi tényezőt a PPC specialista vagy ügynökség kiválasztása során. És így a lehető legjobb döntést tudd meghozni. Azonban megértjük azt is, ha még mindig kétségeid vannak, és bizonytalan vagy azzal kapcsolatban, hogy hogyan is kéne a sok árajánlat közül választani.

Ehhez pedig vegyünk egy egyszerű esetet:

Te mondjuk duguláselhárítással foglalkozol, és szükséged lenne Google hirdetésekre. Pest megyei célzást szeretnél (beleértve Budapestet), hogy elérd a célcsoportodat, ezért bekérsz egy árajánlatot egy marketingügynökségtől. Ők havi 100 ezer forintos hirdetési keretet javasolnak neked, és még plusz 100 ezer forintot kérnek a hirdetéseid kezeléséért.

Először is, akinek kellő tapasztalata van a Google hirdetésekkel és lelkiismeretes szakember, az nagy valószínűséggel nem kér ugyanannyit a Google hirdetéskezelésért, mint amekkora költségkeretet javasol. Főleg nem a duguláselhárítás területén, budapesti célzással. Ez ugyanis teljesen irreális, hiszen ebben a témában óriási a verseny, így a kattintási árak is magasabbak.

Gondolj csak bele: akinél dugulás lép fel, annak nagy eséllyel AZONNAL segítségre van szüksége. Így kritikus szempont, hogy a hirdetéseddel ott legyél az első vagy a második helyen – ez pedig végső soron magasabb kattintási költségeket eredményez. Tehát a 100 ezer forintos havi költségkeret vajmi kevés lesz ahhoz, hogy tényleg eredményt tudj elérni. Ez pedig intő jel lehet számodra az ügynökséggel kapcsolatosan, hiszen:

  1. ez vagy azt jelenti, hogy nincs elegendő tapasztalatuk

  2. vagy nem lelkiismeretesen végzik a munkájukat (=pontosan tudják, hogy nem fogsz vele eredményt elérni)

Egy jó szakember vagy ügynökség tudja, hogy a kulcs a sikeres hosszútávú együttműködéshez az ügyfél elégedettsége. Éppen ezért, aki marketingesként komolyan veszi saját magát, az komolyan veszi a te vállalkozásd sikerét is. Tehát nem fog számodra olyan hirdetési keretet javasolni, amellyel nem lesz semmilyen eredmény (=ajánlatkérés/megkeresés).

Reális keretek között legalábbis, ugyanis ez természetesen nem jelenti azt, hogy bármit árulhatsz vagy kínálhatsz (rosszat vagy éppen teljesen átlagosat, drágán), és a marketinges majd hoz neked 150 ajánlatkérést havonta Google Ads-ből. Azonban a fent említett 1-1 arány (100-100 ezer forint) semmi esetre sem reális elképzelés, hiszen nagy eséllyel nem fog megtérülni.

Hirdetéskezelést szeretnék
Üzenetküldés
Általános ajánlatkérés
Miben segíthetek?
Kapcsolatfelvételi adatok
környezetbarát iroda
állatbarát iroda

Copyright © 2023 – Minden jog fenntartva – rev.2.29

Közösségi média oldalkezelést szeretnék
Hirdetéskezelést szeretnék