
Ezekben az esetekben menthet meg a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás
Most bemutatunk néhány olyan esetet, amikor a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás lehet a legjobb megoldás a látogatószám boost-olásához – és így az értékesítés fellendítéséhez is.
Most bemutatunk néhány olyan esetet, amikor a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás lehet a legjobb megoldás a látogatószám boost-olásához – és így az értékesítés fellendítéséhez is.
Régóta vársz a tökéletes alkalomra ahhoz, hogy új, modern weboldalad lehessen? Sóvárogva nézed, ahogy a konkurenseid elhúznak melletted az online térben? Akkor elérkezett a te időd, ugyanis ez a támogatás
A stratégiai ételfotózás, mint a marketing stratégiánk szerves része pedig rendkívül fontos szerepet tölthet be ebben a „versenyben”. Legújabb bejegyzésünk most kifejezetten vendéglátóhelyek számára készült, azonban hasznos lehet más szektorban
Sosem volt még akkora jelentősége a vizualitásnak a marketingben, mint napjainkban: brandek tömkelege harcol a figyelemért a különböző online felületeken, és csábítóbbnál-csábítóbb kompozíciókkal próbálják megnyerni a fogyasztókat. Éppen ezért nem
„Ó, itt vannak a betűk, csak leütöm őket a billentyűzeten, és már kész is” – gondolhatnánk, azonban a marketing szövegírás jóval több néhány leütött karakternél és információnál, most pedig el
A saját weboldalad, ami nem a sajátod, a webfejlesztő, aki okostelefon híján „nem tudta, hogy nem mobilbarát a weboldal” és a SEO-ra elégetett kisebb vagyon, hogy aztán kiderüljön, hogy semmilyen
Populáris társadalmi témák, politikai aktualitások és környezeti kérdések. Mind-mind tömegeket mozgatnak meg, ezzel nagy hullámokat gerjesztve. Ezeket a hullámokat pedig mi is könnyedén meglovagolhatjuk a marketingben, csak némi kreativitás, egy
„Vajon elolvassa ezt bárki is?” „Hogyan lehetnék érdekesebb?” Ilyen és ehhez hasonló kérdések gyakran foglalkoztatnak minket, amikor szövegírásra adjuk a fejünket. Legyen szó akár blogbejegyzésről, akár poszt szövegről vagy webszövegről,
Sokan viccelődtek a koronavírus-járvány csúcspontján azzal, hogy a „10 millió virológus országa vagyunk”, hiszen számos olyan kommentet lehetett látni Facebook posztok alatt, amelyek vélhetően kis tudású, de annál magabiztosabb emberektől
„Kiderült a titok: így kereshetsz milliókat nulla energiabefektetéssel” – szól a fáma, és már szinte nem is vagyunk meglepődve. Sajnos vagy nem sajnos – mindenki döntse el maga-, a kattintásvadász
Gondolkoztál már azon, hogy miért nincs elég látogató a weboldaladon? Vagy éppen miért nem olvassák a kiküldött hírleveleidet? Bár a kérdésre nem lehet egyértelmű választ adni, egy biztos: céges blogbejegyzésekkel
Ha szeretnéd használni továbbiakban is a Google közönségeket, például a remarketing listáidat akkor 2024. márciusig be kell állítanod a Google Consent Mode-ot. Ezt te is megteheted, vagy bízd meg egy
Ha vállalkozás indításon gondolkodunk, akkor nagy valószínűséggel felmerül a kérdés: webáruházat vagy fizikai boltot nyissunk? Az egekbe szökő energiaárak és a kiszámíthatatlan gazdasági helyzet miatt pedig a kérdés aktuálisabb, mint
Ügyfél és marketinges: mint anya és lánya vagy kutya és macska, sokszor kerülhet konfliktusba. Márpedig érdemes emlékeztetnie magát mindkét félnek arra, hogy az érdekek közösek: elégedettség, egyetértés és folyamatosan fejlődés.
Havonta több mint 2 milliárd felhasználó nem tévedhet. A YouTube óriási felhasználói bázist foglal magába, amely folyamatosan növekszik. A videós platformban hatalmas lehetőségek rejlenek, azonban ahhoz, hogy ki tudjuk használni
A marketing bizony nem vicc – vagy mégis? Napjainkban a mémek megkerülhetetlenek a marketingben, még akkor is, ha erről nem szeretnénk tudomást venni. A humorral pedig nem csak szórakoztatni tudunk,
Egy igazán hozzáértő marketingszakember álmából felkeltve is fel tudja sorolni a különbségeket a B2C és a B2B marketing között. Azonban nem mindenki van ezzel így. Legújabb bejegyzésünkben most elmondjuk az
Októberben elérhetővé vált egy új kampánytípus a Google Ads platformján, mégpedig a keresletfokozó kampány, amely a mesterséges intelligencián alapszik, és célja – ahogy a neve is mutatja – a kereslet
Van egy szuper ötleted, lefektetted az alapokat, megvan a termékkör és még talán egy marketing tervet is összeállítottál, de… nem tudod eldönteni, hogy saját webáruházat készíttess vagy inkább bérelj egyet.
Az ügyfélvélemények kritikus részét képezik a marketing stratégiának: beszélnek helyettünk, ha szeretnénk, ha nem. Napjainkban pedig egyre nagyobb jelentőséggel bírnak, hiszen a legtöbb vállalkozás jelen van online valamilyen formában –
Nagy mérföldkőhöz érkezett Marketinges Erika és csapata: hivatalos Google Partnerek lettünk. Büszkék vagyunk arra, hogy elértük ezt a minősítést, és ezzel hivatalosan is elismert szakértővé váltunk. Most elmondjuk neked, hogy
Már párszor említettük, hogy a SEO nem a futóverseny kétszáz méteres távja: rengeteg időt, „törődést” és szakértelmet igényel. Éppen ezért bármennyire szeretnél hinni a keresőoptimalizálásban instant sikert kínáló ajánlatoknak, sajnos
Minden kezdet nehéz – tartja a mondás, és ez igaz a blogolásra is. Márpedig ha szeretnénk egy kicsit fellendíteni az aktivitásunkat az online térben, akkor megkerülhetetlen, hogy időnként a posztoknál
Sokan nem tulajdonítanak nagy jelentőséget a színeknek és a formáknak – nos, mi nem ezek közé az emberek közé tartozunk! A színek ugyanis elképesztő hatással vannak az emberi pszichére, még
Amint elkezd futni valamelyik hirdetésünk, az egyik legcsábítóbb gondolatunk, hogy rákeressünk magunkra. Emögött több motiváció is meghúzódhat, az egyik legerősebb a „hiszem, ha látom.” gondolata. Természetes igényünk ugyanis, hogy egyfajta
Azon tűnődsz, vajon a webanalitika miért is olyan fontos ahhoz, hogy vállalkozásod növekedni tudjon? Vagy éppen miért nem növekedik úgy a vállalkozásod, ahogy azt szeretnéd? Nos, akkor jó helyen jársz,
A vállalkozás méretétől függetlenül állandó kétségek övezik a marketing témakörét, jobban mondva azt, hogy ki foglalkozzon vele: legyen egyetlen belsős kolléga vagy szervezzük ki egy marketingügynökségnek? Melyik éri meg jobban?
A befektetéssel foglalkozó szakemberek számára mindennapos a ROI körüli vizsgálódás: elemzik, összehasonlítják, értelmezik a kapott számokat. De mi is az a ROI, és mi a különbség közte és a ROAS
A Google Shopping elméletben egy új funkció, gyakorlatban viszont közel 10 éve létezik. Magyarországon még kevésbé használatos az e-kereskedelemben, pedig nagyszerű lehetőségeket rejt magában a többi, bejáratott hirdetési platformmal szemben.
Legújabb írásunkban azonban most górcső alá vesszük a különböző praktikákat is, illetve azokat a nélkülözhetetlen elemeket, amelyek sikeressé tesznek egy érkezőoldalt.
Ahogy nap mint nap böngészünk az interneten akarva-akaratlan számos landing page keresztezi az utunkat: hirdetések tucatjával találkozunk az online térben, és ezek jellemzően egy bizonyos helyre csalogatnak minket, mégpedig érkezőoldalakra,
2022-ben sem változott az a trend, miszerint a vizuális tartalmak töltik be a vezető szerepet az online marketingben. Nem hiába: mindannyian szeretjük tudni azt, hogy miért is fizetünk, hogy aztán
„Az hogy a Google Ads hirdetéseid teljesítménye jó vagy rossz a kampány céljainak a függvénye” – olvasható sok szakmai cikk felütéseként. Na de biztos, hogy ilyen egyszerű lenne az egész?
A reszponzív webdesign manapság már elengedhetetlen ahhoz, hogy elérd az online marketingcéljaidat és weboldalad sikeres legyen, és ez nem véletlen: 2021-ben a magyarok 74%-a vásárolt valamilyen árut vagy szolgáltatást az
A fogyasztók 58%-a nem lojális a márkákhoz – derül ki a McKinsey kutatásából. És valóban: a vásárlók egyre inkább kalandoznak el más márkákhoz, és egy-két szektort leszámítva egyre kevésbé hűségesek
A legtöbb cég életében eljön a pillanat, amikor új weboldalra van szükség, és bár ennek számos oka lehet – a rossz felhasználói élménytől kezdődően az elérhetetlen fejlesztőig -, egy biztos:
Teljesen természetes, hogy vannak olyan vásárlók, akik nem elégedettek a termékünkkel vagy a szolgáltatásunkkal, azonban fontos, hogy ne zuhanjunk depresszióba vagy vágjuk tovább a fát magunk alatt, ha érkezik egy-egy
A kép optimalizálás művészet, amelyet tökéletesítenünk kell ahhoz, hogy minél kifogástalanabb legyen a felhasználói élmény a weboldalunkon. Azonban a minőség manapság nem minden: a képek mérete és felbontása mellett fontos
Nem meglepő az a tény, hogy a legtöbb látogató türelmesebbnek gondolja magát, mint amilyen valójában, így sajnos manapság az egyik legkritikusabb tényező az online kereskedők számára a weboldal gyorsasága. A
A személyes Instagram profilok esetén számtalanszor tapasztaljuk, hogy milyen nagy figyelmet fordítanak a felhasználók a bio-ra: város, kor, hobbi, kapcsolati státusz, idézetek és sok más. Nem hiába, az Instagram az
Amikor szöveges tartalmat gyártunk az online térbe általában hamar felmerül a kérdés, hogy mi az ideális szövegterjedelem? És bár sok esetben meg van kötve a kezünk a karakterszámot illetően, a
A COVID-19 járvány berobbanásával nem csak az általános fogyasztási szokásaink változtak meg, de az online vásárlói magatartásunk is. Az interneten vásárlók száma nagy mértékben emelkedett olyan szektorokban is (például ruházati
Szeretnél belevágni az online kereskedelembe, és végre megvalósítani az álmodat? Esetleg már megvan a tökéletes üzleti ötlet, elkezdődött a webfejlesztés, de még vívódsz a termékkínálaton? Sokat kisebb fókusszal vagy keveset
Eleinte talán nem ütközünk problémába egyetlen logóvariácóval, azonban ahogy fejlődik a vállalkozásunk, hamar elérkezik a pillanat, hogy egy logó édes kevés lesz a céljaink megvalósításához. Ilyenkor jó, ha kéznél van
Amikor végre eljön a várva-várt pillanat, és nekiállunk a webáruházunk megtervezésének, akkor számos kérdés merül fel bennünk: milyen legyen a design? Milyen funkciók legyenek beépítve? Na és milyen fotók kerüljenek
Július 17-én van a World Emoji Day, azaz az emojik világnapja, amelyet 2014 óta tartunk számon, és általában a Facebook is emlékeztet minket rá a neves napon. Mivel az emojik
A termékvideó mellett nem csak az az érv szól, hogy elképesztően sokoldalúan, használat közben tudja megmutatni a terméket minden előnyével együtt, hanem a kőkemény számadatok is. Nem titok ugyanis, hogy
Irreális ígéretek, túlárazott projektek, kevés referencia vagy éppen gyanúsan alacsony árak – olyan faktorok, amelyek mind megnehezítik azt, hogy meghozzuk cégünk szempontjából az egyik legfontosabb döntést: kivel dolgozzunk együtt, ha
Sorozatunk első részében már bevezettünk titeket a sikeres blog megtervezésének első lépéseibe. Most azonban több gyakorlati tanáccsal is szeretnénk szolgálni a témaválasztást, a struktúrát, illetve a kidolgozást illetően.
Ha a blogolás kerül szóba egy vállalkozásnál, akkor általában ezzel együtt az idő, illetve az idő hiánya is felmerül. Nem véletlen ez, hiszen a minőségi blogbejegyzések gyártása rengeteg időt és
A Google minőségi mutatója gyakran használt fogalom online marketinges berkekben. Nem csoda, hiszen ez nem csak a hirdetés sikerességét – és így az elfoglalt pozícióját – befolyásolhatja, de azt is,
Már bent vagy az Instagram-vérkeringésében, szuper. De mennyire vagy elégedett az eredményekkel? Napjainkban az Instagram az egyik legnépszerűbb közösségi platform, és sokkal magasabb elköteleződési rátával büszkélkedhet (ú.n. engagement rate-tel), mint
Inbound marketing – felcsendül a bűvös szó, és legtöbbünknek divatos és költséges marketingmegoldások jutnak eszébe, na meg persze a tartalommarketing. Azonban az inbound marketing stratégia közel sem csak egy divatos
Bár a Facebook az utóbbi években elég egyszerűvé „varázsolta” felületén a hirdetést a Kiemelés gombbal, nem szabad, hogy megfeledkezzünk a Hirdetéskezelőről. Ez lehet ugyanis a kulcs egy sokkal optimálisabb eredmény
Egy többnyelvű weboldal kialakítása elsőre nem hangzik túl bonyolult dolognak, ha ismerjük az adott nyelvet. Pedig számos más szempontot figyelembe kell venni a szükséges nyelvtudáson kívül, ami hatással lehet akár
Mindannyian láttunk már olyan weboldalakat, ahol nem éreztük „teljesnek” a képet. Hiányzott az impresszum, hiányoztak bizonyos információk a szolgáltatásokról vagy a termékekről. Esetleg fent sem voltak, hogy pontosan milyen termékek
Biztosan veled is előfordult már kis- vagy középvállalkozásként, hogy elment a kedved a nagy cégekkel való versenytől. Hatalmas hirdetési keretek, megkapó reklámszlogenek és profi csapat áll legtöbbször ezek mögött az
Ha még nem kerültél közelebbi kapcsolatba a vektorgrafikus logó fogalmával, akkor is találkozhattál már a kifejezéssel. Hiszen ha szerettél volna pólóra nyomtattatni szöveget vagy éppen egy logót, akkor lehet, hogy
A kosárérték növelése egy sok esetben egyszerű, mégis költséghatékony módja a bevételed növelésének. A kosárérték azt az átlagos rendelési összeget mutatja, amelyet egy adott vevő egy-egy rendelés alkalmával elkölt nálad.
A jelenlegi vírusvédelmi intézkedések értelmében ugyanis az éttermeknek és egyéb vendéglátóegységeknek 30 napig zárva kell tartaniuk. Ez hatalmas bevétel kiesést eredményezhet egy amúgy is nehéz helyzetben. De hogyan lehetünk felkészültek
Rengeteg helyről hallhatjuk, hogy milyen trükkök vagy hackek vannak egy Instagram oldal népszerűvé tételére. Hosszabb-rövidebb videók és biztos sikert ígérő blogcikkek ezrei találhatóak meg a témában, azonban a valóság az,
Amikor a karácsony szóba kerül, akkor sokaknak az ajándékok csomagolása, a karácsonyi dekoráció vagy éppen a sütés-főzés jut először eszébe. Na de mi van akkor, ha vállalkozásunk van, és szeretnénk
A @thechrisdo Instagram oldalon jelent meg @JoanaGalvaoDesign szemléletes bemutatója arról, hogy az elrendezés, a szín és a grafika milyen nagy befolyással bír, mekkora hatást gyakorol az észlelésünkre és megítélésünkre.
“Nekem mindenki a célcsoportom.” Ha ez igaz is (szinte soha nem igaz, hiszen például nem mindenki szeretne kutyabarát étterem lenne, stb.), akkor sem kommunikálhatunk mindenkihez ugyanazokkal az “érvekkel”.
Ha alacsony a költségkereted, akkor az általánosabb, népszerűbb kulcsszavak esetében nehéz versenybe szállni. Mivel egy-egy kattintás is több száz forintba kerül, hamar felemésztik a napi hirdetési keretedet.
A Google Ads az online marketing sportkocsija. Sokba kerül, gyors és figyelemfelkeltő. Ha a motor rendesen felpörög, akkor szinte semmi máshoz nem hasonlítható a hatása.
Kövess Facebook-on! LinkedIn-en! Instagram-on! YouTube-on! TikTok-on!
Szolgáltatások:
Copyright © 2025 – Minden jog fenntartva – rev.2.52
Süti | Időtartam | Leírás |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |